خبرگزاری کار ایران

حسین مرادمند:

در بازی با تراکتور 3 امتیاز حق ما بود/ تنها به فکر کسب سهمیه آسیایی هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۴۹۶

حسین مرادمند مدافع شهرخودرو از روند ور به رشد بازیکنان این تیم زیر نظر سهراب بختیاری زاده گفت.

به گزارش ایلنا، حسین مرادمند گفت: واقعیت این است که ما در دو بازی اخیر خود واقعا بدشانس بودیم خصوصا در بازی با تراکتور که حقمان چیزی جز سه امتیاز نبود اما متاسفانه با وجود کنترل کامل حریف و موقعیت‌های خوبی که ایجاد شد به گل نرسیدیم.

وی افزود: شکر خدا از زمان حضور آقای بختیاری‌زاده شرایط تیم ما خوب شده است و بعد از تمام اتفاقاتی که افتاد شرایط دوباره در تیم ما به وضعیت نرمال بازگشته است. من کاملا احساس می‌کنم که روند تیم مثبت است و انشاالله روز به روز بهتر می‌شویم تا در چهار بازی آخر نتایج خوب و در شان شهرخودرو بگیریم و جواب محبت‌های آقای حمیداوی را هم که واقعا در این اوضاع اقتصادی، چیزی برای تیم کم نگذاشته را بدهیم.

مدافع شهرخودرو با اشاره به تغییرات شهرخودرو با پیوستن سهراب بختیاری‌زاده، تصریح کرد: آقا سهراب واقعا یک انسان خوب و یک مربی به روز است و از روزی که به تیم شهرخودرو آمده‌اند با وجود اینکه مصدوم بوده‌ام، دیده‌ام که چطور تاثیر خود را بر تیم گذاشته و بچه‌ها با اشتیاق تمرین می‌کنند و انشاالله نتیجه خوبی هم با وجود ایشان بگیریم.

حسین مرادمند با اشاره به گرمای آبادان در خصوص بازی با صنعت نفت گفت: بازی با صنعت بازی فوق‌العاده سخت است چراکه این تیم نشان داده که تیم خیلی خوبی است. اتفاقاتی هم افتاده که آنها چند بازی را از دست داده‌اند اما فکر می‌کنم در بهترین فرم خودشان هستند. با وجود همه این شرایط این سه امتیازها در هر بازی برای شهرخودرو حکم فینال دارد و ما به جز با اندیشه پیروزی به آبادان نمی‌رویم.

وی با اشاره به شروع تمرینات روز گذشته با شهرخودرو گفت: تمرینات را آهسته آهسته شروع کرده‌ام و حضورم در بازی با آبادان منوط به تستی است که دکترها روی پایم انجام می‌دهند. انشاالله که میرسم اما اگر هم مشکل داشته باشم قطعا بازی بعد را بازی خواهم کرد. شهرخودرو جوان‌هایی دارد که توانایی‌های بزرگی دارند و انشاالله هر کس بازی کند بهترین عملکرد را برای موفقیت تیم به نمایش خواهد گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز