خبرگزاری کار ایران

تقابل جذاب فروزان با آبی‌ها؛ گلر استقلالی مقابل تیم محبوبش

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۸۸۲

گلر پارس جم امروز این فرصت را دارد تا در برابر تیم سابقش قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محسن فروزان، گلر پارس جم که بعد از مدت‌ها دوری از میادین با لباس این تیم به فوتبال برگشته است، امروز گزینه حضور در دروازه تیمش مقابل استقلال است و پورموسوی قصد دارد با تکیه بر انگیزه این بازیکن مقابل تیم سابقش او را در  ترکیب اصلی بکار بگیرد.

فروزان از علاقه‌مندان استقلال است و بارها در مصاحبه‌های مختلف اعلام کرده که از کودکی یک استقلالی تمام عیار بوده و آرزویش پوشیدن پیراهن این تیم بوده است که البته در لیگ چهاردهم به آن رسید و البته خیلی زود آن را از دست داد.

این بازیکن به دلیل حواشی ایجاد شده هفته‌های پایانی فصل گذشته مدتی از میادین دور بود و در این فاصله با پیگیری‌های خودش و وکیلش توانست حکم برائتش را بابت اتهام تبانی و شرط بندی بگیرد و پس از آن مدتی درگیر گرفتن کارت بازی بود تا در نهایت جواز بازگشت به میادین را گرفت و حالا مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.

فروزان با وجود علاقه علنی‌اش به استقلال همیشه جلوی این تیم از انگیزه بالایی برخوردار بوده و بهترین عملکردش را مقابل این تیم در ترکیب تیم‌های مختلف دیده‌ایم و چه بسا امروز با اعتماد پورموسوی بتواند بار دیگر برابر تیم مورد علاقه‌اش بدرخشد و توانایی‌هایش را به اثبات برساند.

حضور فروزان مقابل استقلال از تقابل های جذاب دیدار امروز است و باید دید مهاجمان مجیدی که نیاز مبرم به 3 امتیاز مسابقه دارند موفق به باز کردن دروازه گلر سابق خود می‌شوند یا مغلوب انگیزه بالای او برای این دیدار خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز