خبرگزاری کار ایران

آزمون: تمام گل‌هایم با ارزش هستند/ نظری در مورد قهرمانی پرسپولیس ندارم/دلم برای تیم ملی تنگ شده

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۸۴۴

لژیونر فوتبال ایران در بدو حضور در زادگاهش درباره مسائل مختلف و خصوصا آقای گلی در لیگ روسیه توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت روسیه در مورد کسب عنوان آقای گلی لیگ این کشور اظهار داشت: خدا را شکر اقای گل شدم و رسیدن به این عنوان واقعا حس خوبی است. امیدوارم فصل بعد اول به تیم در راه قهرمانی کمک کنم و بعد بتوانم این بار به صورت انفرادی آقای گل شوم.

وی در مورد بهترین گلش در طول این فصل هم گفت: نمی توانم بهترین گلم را انتخاب کنم و هر گلی که زدم برایش زحمت کشیدم و برایم مهم بوده است و تک تک آنها را دوست دارم.

آزمون در مورد وضعیت تیم ملی هم گفت: دلم برای بازی در ترکیب تیم ملی تنگ شده است. امیدوارم هرچه زودتر بازی‌های تیم ملی شروع شود و بتوانیم بازی کنیم و بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم و جواز صعود به جام جهانی را کسب کنیم.

مهاجم ایرانی زنیت در مورد سختی دوران کرونا در خارج از ایران گفت: برای لژیونرها و کسانی که از خانواده دور بودند خیلی سخت بود. 3 ماه قرنطینه بودیم و حق خارج شدن از محیط خودمان را نداشتیم ولی این سختی ها هرطور بود گذشت و امیدوارم هرچه زودتر کرونا تمام شود.

آزمون در مورد بازی بعدی زنیت هم گفت: ماه آینده بازی سوپرجام را در پیش داریم و امیدوارم در آن هم موفق شویم و به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز