خبرگزاری کار ایران

وقتی بازگشت استراماچونی به استقلال تکذیب نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۸۱۷

اظهارنظرها نشان می‌دهد که استقلال به دنبال تغییر سرمربی برای فصل آینده است

به گزارش ایلنا،احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به این سؤال که به دنبال بازگرداندن استراماچونی است  پاسخ جالبی داد. او با رد نکردن احتمال بازگشت این مربی ایتالیایی عملاً تائید کرد که برای فصل آینده به دنبال به دنبال گذر از فرهاد مجیدی است:«بارها گفته‌ام که در حال حاضر فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال است و ما تا پایان لیگ بازی‌های حساسی داریم. هم من و هم هیئت‌مدیره از ایشان حمایت می‌کنیم. تلاش می‌کنیم با همین کادر فنی سهمیه آسیا را کسب کنیم و در جام حذفی دنبال قهرمانی هستیم.

از طرفی، قرار است ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از بیست‌و چهارم شهریورماه به‌صورت متمرکز در قطر برگزار شود و تلاشمان این است که در روند موفقیت قرار بگیریم.الآن حرفه‌ای نیست صحبت کنیم. کادر فنی ما تلاش می‌کند. یکشنبه بازی عقب‌افتاده داریم که اگر ببریم به رتبه دوم جدول نزدیک می‌شویم و امیدوارم در ادامه لیگ نتایج خوبی کسب کنیم. »

این اظهارنظر نشان می‌دهد که باشگاه به دنبال تغییر سرمربی برای فصل آینده است و هیچ اشاره‌ای هم به ماندن احتمالی مجیدی برای لیگ بیستم نمی‌شود. در چنین شرایطی عجیب است که او از مجیدی برای نقل و انتقالات لیست می‌خواهد؟!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز