خبرگزاری کار ایران

ادامه تنش میان همبازیان سابق

پاسخ بیگ زاده به منیعی: به خاطر اتفاقات سال 87 کینه‌ای شدی

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۷۷۳

مربی تیم بادران تهران به اظهارات میثم منیعی پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال تیم‌های گل ریحان البرز و بادران تهران به مصاف هم رفتند. در جریان این مسابقه که با تساوی یک بر یک به پایان رسید کادرفنی دو تیم با یکدیگر درگیری لفظی داشته و این درگیری حتی پس از پایان بازی هم ادامه داشت.

هاشم بیگ زاده در پایان مسابقه در گفتگو با خبرنگاران اظهاراتی را علیه میثم منیعی، سرمربی تیم گل ریحان و همبازی سابقش در استقلال تهران مطرح کرد که به مذاق منیعی خوش نیامد. منیعی روز گذشته در گفتگو با ایلنا پاسخ اظهارات بیگ زاده را داد.

بیگ زاده در گفتگو با خبرنگار ما در واکنش به جدیدترین واکنش منیعی به اتفاقات بازی روز جمعه گفت: همه من را می‌شناسند و او را هم می‌شناسند. کاملا مشخص است که چه کسی معلوم الحال است. من مصاحبه روز گذشته ایشان را خواندم و از ایشان شکایت می‌کنم که پاسخ بدهند کدام یک از اتهاماتی که وارد کرده‌اند را انجام داده‌ام.

او ادامه داد: احساس می‌کنم ایشان چون در سال 87 ذخیره من در استقلال بوده و من بیشتر از او بازی می‌کردم و گلزنی هم داشتم به او فشار آمده و بابت اتفاقات همان سال کینه‌ای شده است. به هر حال چون توانایی‌های فنی من بیشتر بود و امیرقلعه نویی من را بازی می‌داد او ناراحت شده است. چون از روی توانایی خودم در ترکیب حضور داشتم پس نیازی نبوده که پشت سر سرمربی صحبت کنم و اظهارات او صحیح نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز