خبرگزاری کار ایران

برگزاری وبینار سرمربیان لیگ دسته اول فوتبال

ماجدی: با کیفیت بالای آموزشی وبینار های مجازی را برای سرمربیان برگزار می کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۷۴۷

رئیس کمیته آموزش گفت: با هدف به روز رسانی و ارتقای بحث آموزشی، وبینار های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده ایم.

به گزارش ایلنا،میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش فدراسیون درباره برگزاری وبینار سرمربیان لیگ دسته اول فوتبال گفت: این دومین وبیناری است که برای مربیان در حال برگزاری است. پیش از این نیز برای مربیان و سرمربیان لیگ برتر فوتبال برگزار کرده و آخرین نکاتی که دربحث آموزشی و فنی در اختیار داشتیم را مطرح کردیم.

وی گفت: در این وبینار در خصوص ویروس کوید 19، اهداف و چشم انداز فدراسیون،کنترل دوپینگ، جلوگیری از خستگی،حمله به نیم فضاها و عبور از لایه های دفاعی حریف توسط مدرسین نکات مختلفی مطرح می شود.

ماجدی در ادامه بیان کرد: در واقع تبادل نظر بین مربیان و مدرسان باعث می شود برخی مشکلات در بخش مربیگری، پزشکی ،فنی و امادگی جسمانی رفع شود و با استفاده از تجربیات یکدیگر در راستای اهداف آموزشی و در نهایت موفقیت فوتبال کشور گام برداریم.

وی در ادامه بیان کرد: مدرسین امروز این جلسه مجازی محصص و پورنعمت در بخش فنی و دکتر سیف، دکتر هراتیان و دکتر شهاب در بخش پزشکی سخنرانی کردند.

ماجدی ادامه داد: این وبینار ضبط شده و برای کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا ارسال خواهد شد که کیمته آموزش فدراسیون فوتبال ایران در مدت زمان کرونا نیز بیکار نبوده و مدرسین ما در کنار مربیانمان فعال هستند. هدفمان این است که با کیفیت بالاتر این وبینار های مجازی را برگزار کنیم.

وی در پایان گفت: از مربیان می خواهم از طریق اپلیکشین ها با ما ارتباط بگیرند تا با استانداردهای جهانی اطلاعاتمان را از نبودن داخل زمین و نبود تمرینات عملی بیشتر کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز