خبرگزاری کار ایران

رفتار عجیب فرهاد در روزهای کرونایی

ماسک نمی‌زند، به کنفرانس خبری نمی‌رود!

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۰۸۱

فرهاد مجیدی در چند وقت اخیر هم رفتارهایی از خودش نشان داده که جای سؤال دارد.

به گزارش ایلنا، استقلالی که فرهاد مجیدی ساخته و روانه میدان می‌کند تا اینجا به‌هیچ‌عنوان خوب و امیدوارکننده  ظاهرنشده است. آن‌ها خوب بازی نمی‌کنند و نه به لحاظ امتیاز گیری هم آمار خوبی ندارند. مقایسه این تیم با استقلالی که آندره آ استراماچونی‌ ایتالیایی‌ ساخته بود عرصه را بر سرمربی جوان استقلال تنگ کرده است.

حالا نه ‌تنها پیشکسوتان و منتقدان که حتی هواداران هم حامی سرمربی جوان و محبوب تیمشان نیستند. رفتار مدیران باشگاه هم به شکلی است که نشان می‌دهد از عملکرد مجیدی چه به لحاظ فنی و چه رفتاری چندان راضی نیستند. البته در توجیه این نتایج و عملکرد فرهاد مدافع و حامیانی هم دارد. چهره‌های نه‌چندان مقبول و محبوبی مثل علی موسوی و علی چینی از لزوم حمایت و فرصت بیشتر دادن به هم‌تیمی سابقشان می‌گویند و به آینده استقلال با مجیدی امیدوار هستند.

شانس بزرگ فرهاد در این روزها برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه‌های خالی از تماشاگر جدا از بحث نتیجه‌گیری و مسائل فنی مجیدی در این مدت رفتار و واکنش‌هایی از خودش نشان داده که بسیار عجیب است! رفتارهایی که مشخص نیست دلیل و منشأ آن‌ها چیست و می‌خواهد چه پیامی را به چه کسانی منتقل کند؟

در همین مدت کم رفتارهای عجیب فرهاد به‌عنوان سرمربی استقلال کم نبوده است. کمی به قبل که برگردیم او در واکنش به خبر مذاکره باشگاه با محمدرضا حسینی بازیکن سابق ذوب‌آهن آهن به  پیشنهاد پرویز مظلومی مدعی شد که امیرحسین کارگر بازیکن جوان استقلال از این بازیکن بهتر است. حالا به این‌که پست آن‌ها یا هم یکی نبود یا حمله تند کلامی‌اش به مدیر فنی وقت باشگاه کاری نداریم، سؤال اصلی اینجا است که چرا باوجود اعتقاد فنی زیاد به کارگر چرا در سخت‌ترین شرایط هم به این بازیکن به قول خودش باکیفیت اعتماد نکرده و میدان نمی‌دهد؟!

فرهاد در جای دیگر برای حمایت از عبدالرضا موسوی ابتدا علیه علی فتح‌الله زاده و سپس احمد سعادتمند موضع گرفت و حاضر نشد مدیرعامل شدن آن‌ها را یک تبریک خشک‌خالی بگوید و تا مدت‌ها از رفتن به باشگاه و ملاقات با آن‌ها خودداری می‌کرد! یا مورد دیگر اینکه سرمربی جوان استقلال حاضر نشده لیست  تمدیدی‌ها و پس از بازیکنان موردنظرش در نقل و انتقالات را به مدیرعامل باشگاه بدهد. آن‌هم در شرایطی که سعادتمند چند بار در رسانه‌ها اعلام کرده منتظر لیست مجیدی است!

از این موارد که بگذریم فرهاد مجیدی در چند وقت اخیر هم رفتارهایی از خودش نشان داده که جای سؤال دارد. از زمان آغاز لیگ تا به امروز بااینکه بارها کارشناسان،مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال و همچنین مدیران و مسئولان ارشد کشور بر لزوم استفاده از ماسک در اماکن عمومی تأکیددارند، فرهاد مجیدی به دلایلی نامعلوم حاضر به انجام این کار نیست. آن‌هم در شرایطی که ویروس کرونا به جان استقلالی افتاده و تا امروز چند نفر از بازیکنان و اعضای کادر تیم را آلوده کرده است. ، اما فرهاد در تصاویری که از تمرین دیروز استقلال منتشر شد هم مانند اغلب مواقع ماسک بر صورت ندارد!

سرمربی جوان استقلال که چند وقت است شدیدترین فشارها را روی نیمکت استقلال تحمل می‌کند هنوز دلیل این کارش را توضیح نداده است. در واقع خیلی وقت است که فرهاد در دسترس خبرنگاران نیست و حتی در کنفرانس‌های خبری قبل و بعد بازی‌ها هم حاضر نمی‌شود و پاسخگوی سؤالات آن‌ها باشد. این رفتارهای اخیر سرمربی ناکام استقلال بسیار عجیب است و مشخص نیست که برای چه چنین رفتارهای نامتعارفی را در پیش‌گرفته و می‌خواهد چه پیامی بدهد؟!

نزدن ماسک، نرفتن به کنفرانس خبری، ندادن لیست به باشگاه می‌تواند عوارض نتیجه نگرفتن و ناکامی با استقلال باشد. مجیدی در دوران بازیگری هم ازاین‌دست رفتارهای عجیب‌وغریب کم نداشت. مرداد سال 89 در لیگ نهم یعنی حدود 10 سال قبل وقتی در استقلال صمد مرفاوی نیمکت نشین شده بود، در بازی مقابل پاس همدان با چهره‌ای خاص روی نیمکت نشسته بود و کتاب «چطور آنچه را که می‌خواهید به دست آورید» را مطالعه می‌کرد و جلد آن را هم طوری گرفته بود که کاملاً قابل‌رؤیت باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز