خبرگزاری کار ایران

فوتبالم را مدیون امیر قلعه‌نویی هستم

مهدیزاده: به خاطر شرایط سپاهان مقابل صنعت نفت محکوم به پیروزی بودیم/ باید مقابل استقلال هم فقط به 3 امتیاز فکر کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۰۱۶

مدافع گلزن سپاهان در مورد شرایط خودش و بازی با صنعت نفت صحبت کرد.

محمدرضا مهدیزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری سپاهان مقابل صنعت نفت در بازی هفته بیست و ششم اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و 3 امتیاز آن برای ما از اهمیت ویژه‌ای داشت. به دلیل نتایج 3 بازی قبلی خیلی تحت فشار بودیم و هم قسم شده بودیم که حتماً این بازی را ببریم. این دیدار یک جورهایی انگیزه انتقامی هم برای ما داشت چرا که اولین شکست فصل‌مان را از بازی رفت مقابل همین نفت تجربه کرده بودیم و قصد داشتیم جبران مافات کنیم. انگیزه ما به قدری بالا بود که به چیزی جز بردن فکر نمی‌کردیم و حتی وقتی پنالتی را هم از دست دادیم بازهم این انگیزه فروکش نکرد و خوشحال در نهایت به هدفمان رسیدیم.

وی در مورد گلزنی خودش در این بازی هم گفت: خوشحالم که توانستم برای سپاهان مفید باشم و اثرگذار ظاهر شوم. ما در سپاهان یک تیم و یک مجموعه هستیم و واقعاً مهم نیست چه کسی گل می‌زند و همه برای یک هدف که موفقیت تیم است تلاش می‌کنیم و من هم فرصتی به دست آوردم تا زحمت بچه ها را به نتیجه برسانم و خوشحالم در آن موفق بودم و به برتری تیم کمک کردم.

مدافع سپاهان در مورد شکل به ثمر رساندن گلش هم توضیح داد: ما برای نفوذ به محوطه جریمه حریف روی ضربات ایستگاهی و کرنرها برنامه داریم و به محوطه جریمه حریف اضافه می‌شویم. گلی هم که به ثمر رسید روی یک حرکت تمرین شده بود و به خوبی توانستیم آن را در زمین پیاده کنیم.

مهدیزاده در مورد انسجام دفاعی سپاهان و اینکه به صنعت نفت اجازه موقعیت سازی ندادند هم گفت: سپاهان از لحاظ انسجام دفاعی وضعیت خوبی دارد و گل‌هایی که در دیدارهای قبل خوردیم هم روی بدشانسی به ثمر رسید. ما در دفاع نفرات خوب و کلیدی زیادی داریم و در هر پست خط دفاعی 2-3 بازیکن خوب داریم و با وجود مصدومیت‌ها و تغییرات زیاد بازهم توانستیم عملکرد خوب خودمان را حفظ کنیم و این جای خوشحالی دارد.

وی در مورد تقابل با استقلال در هفته آینده توضیح داد: بازی خیلی مهم و حساسی با استقلال داریم و یکی از رقیبان مستقیم ما در بالای جدول محسوب می‌شود و به نوعی بازی 6 امتیازی است. ما به جایی رسیدیم که در همه بازی‌های باقی مانده به برد نیاز داریم و نباید نگاه کنیم حریفمان چه تیمی است و همه تمرکزمان روی بردن و کسب هر 3 امتیاز بازی باشد و در این مسیر هم حریف آسان نداریم.

مدافع سپاهان در مورد تقابل با خط حلمه پر ستاره استقلال هم گفت: همانطور که گفتم دیگر در وضعیتی نیستیم که بخواهیم فکر کنیم حریفمان چه تیمی با چه نفراتی است و باید تمرکزمان فقط روی بردن باشد. استقلال در همه پست‌ها نفرات خوبی دارد و مهاجمان این تیم هم بازیکنان قابلی هستند ولی ما محکوم به کسب 3 امتیاز هستیم.

مهدیزاده در رابطه با ناراحتی هواداران بابت نتایج هفته های گذشته هم خاطرنشان کرد: هوادار حق دارد که همیشه از تیمش پیروزی بخواهد ولی باور کنید در بازی‌های قبلی هم بدشانس بودیم وگرنه آمار و ارقام هم از برتری ما حکایت دارد. ما در تمام بازی‌ها تیم برتر میدان بودیم ولی بدشانسی آوردیم و موقعیت‌ها گل نشد و برای همین نتایج قابل قبولی کسب نکردیم.

وی با اشاره به پنالتی‌های از دست رفته سپاهان هم توضیح داد: واقعاً نمی‌دانم چرا اینطور می‌شود و فکر می‌کنم طلسم شده باشیم. نفرات مختلفی پنالتی زدند ولی بازهم پنالتی‌ها تبدیل به گل نمی‌شود. ما در تمرینات روی پنالتی‌ها زیاد کار می‌کنیم ولی شرایط بازی با تمرین متفاوت است. امیدوارم بدشانسی‌ها در پنالتی هم دست از سر ما بردارد.

مدافع سپاهان در مورد امیر قلعه‌نویی هم گفت: برای امیرخان آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم دیگر ایشان را در وضعیت بیماری نبینم. من فوتبالم را به آقای قلعه‌نویی مدیونم چرا که من را از لیگ یک به لیگ برتر آورد و به نوعی شناخته شدنم در فوتبال ایران را مدیون ایشان هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز