خبرگزاری کار ایران

هندرسون: دفاع؟ ما به قهرمانی حمله می‌کنیم!

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۹۹۳

کاپیتان تیم لیورپول می‌گوید همبازیانش از امروز برای دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس آماده هستند.

به گزارش ایلنا، تیم لیورپول با هدایت یورگن کلوپ با کسب 96 امتیاز در حال حاضر با گذشت 37 هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس به عنوان صدرنشین شناخته می‌شود و در هفته گذشته قهرمانی‌اش را مسجل کرد.

بدین ترتیب جوردن هندرسون، کاپیتان 30 ساله تیم لیورپول به همراه همبازیانش به حسرت 30 ساله طرفداران این باشگاه برای قهرمانی در لیگ برتر جزیره پایان دادند. هندرسون پس از کسب این عنوان ارزشمند از طرف اتحادیه روزنامه‌نگاران انگلیس به عنوان برترین بازیکن سال انتخاب شد.

هندرسون پس از دریافت جایزه‌اش درخصوص دستیابی به عنوان قهرمانی و همینطور دفاع از این جایگاه گفت: "صبح روز بعد از فتح جام که بیدار شدم به چالش بعدی فکر می‌کردم. من صحبتهای کسانی که قبلاً فاتح لیگ برتر شده اند را گوش داده ام. آنها اغلب می‌گویند فتح این جام سخت است ولی نگه داشتنش حتی مشکل‌تر. پس چالش ما از همین حالا شروع می‌شود. این چالش بسیار بزرگی خواهد بود ولی من و تیم ما آماده ایم. از حرفی که مربی مان گفت خیلی خوشم آمد. او گفت ما از جام دفاع نخواهیم کرد بلکه به آن حمله خواهیم کرد. این برای تیم ما بهترین روش است. این همان ذهنیتی است که ما امسال در طول فصل نشان دادیم. از همه چیز گذشتن در زمین و در تمرین. گذشتن از همه چیز."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز