خبرگزاری کار ایران

وعده سعادتمند به هواداران استقلال: در مسیر کهکشانی پیش می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۷۹۴

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران طی پیامی از هواداران این باشگاه قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران طی پیامی از هواداران این تیم قدردانی کرد.

پیام احمد سعادت‌مند مدیرعامل استقلال خطاب به هواداران به شرح زیر است:

باشگاه پر گنجینه استقلال همواره با اقتدار بر پیشانی ورزش فوتبال کشور درخششی کم نظیر داشته است که این مهم با فداکاری، اخلاص و پایبندی چهره‌های نامدارش و همچنین جز شکیبایی و حمایت‌های بی‌دریغ هواداران با وفا و نجیبش که در گرما و سرما از باشگاه محبوبشان داشته‌اند به دست آمده است.

استمرار و تداوم این قهرمانی‌ها و به اوج رسیدن، حق مسلم هواداران که سرمایه‌های ثابت و جدا نشدنی به شمار می‌روند، محسوب می‌گردد که مسئولیت آن بر عهده کادر فنی و اجرایی و مدیریتی باشگاه است. 

بر این اساس به هواداران، پیشکسوتان و همه عزیزان خانواده بزرگ استقلال اطمینان می‌دهیم تا با بهرگیری از توان تجربی و دانش فنی خبرگان از بن‌بست‌ها خارج و مسیر کهکشانی را طراحی و تبیین نماییم و با تحقق شعار استقلال بزرگ همیشه قهرمان خواهد بود، به پیش خواهیم رفت. روزهای بزرگ برای باشگاه بزرگی چون استقلال در راه است.

با آرزوی موفقیت همیشگی و شادی دل هواداران بی شمار استقلال

احمد سعادتمند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز