خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: میراث قهرمانی‌های پیشکسوتان را به دوش می‌کشیم/ باید برای فصل آینده بازیکن بگیریم

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۶۱۵

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی را به همه پیشکسوتان و همچنین آن‌هایی که دستشان از این دنیا کوتاه است، تقدیم ‌می‌کنم.

به گزارش ایلنا،یحیی گل محمدی  درباره قهرمانی تیم و پوکر پرسپولیس گفت: فقط می توانم به همه هواداران خوب مان تبریک بگویم. انشاالله دل شان با این پوکر شاد شود. همچنین به پیشکسوتان عزیز هم تبریک می‌گویم و ما این میراث قهرمانی را به دوش می‌کشیم و کاری که آنها قبلا انجام دادند را ما به نوعی انجام می‌دهیم. خیلی خوشحالیم و این برد را به همه تبریک می‌گویم. همچنین به بازیکنان خوب‌مان که برابر نفت مسجدسلیمان با غیرت دویدند و همچنین بازیکنانی که به دلیل مصدومیت و محرومیت نتوانستند شب گذشته در کنار ما باشند. جا دارد به طور ویژه این قهرمانی را به هادی نوروزی و همچنین دیگر پیشکسوتانی که در کنار ما نیستند.

سرمربی پرسپولیس درباره آمادگی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: ما در این خصوص جلسه‌ای فردا خواهیم داشت تا برنامه ریزی لازم را صورت دهیم.

یحیی درباره اینکه آیا برای تقویت تیم در لیگ قهرمانان برنامه‌ای خواهند داشت گفت: قطعا بعد از پایان لیگ و جام حذفی تغییراتی خواهیم داشت و در اینباره به جمع بندی می‌رسیم. درباره بازیکن خارجی که نمی‌دانم و فکر کنم ممنوع کرده‌اند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که در نیم فصل ریسک بزرگی برای قبول دوباره نیمکت تیم داشته و آیا نگرانی بابت تکرار اتفاقات گذشته نداشته، اینطور پاسخ داد: والله آن موقع شاید جوانتر بودیم و کم تجربه تر اما به این بازیکنانی که در این تیم بودند ایمان داشتم. به کارشان، به شخصیت شان و مطمئن بودم که جواب می‌دهند و خوشحالم که این اتفاق افتاد.

گل محمدی درباره موضوع تهدید به استعفایش در خصوص مشکلات مدیریتی این باشگاه نیز گفت: بحث استعفا نبود و صحبت درباره همین مشکلات بود. شرایط اما باید برای همکاری مهیا باشد. ما الان چندین مصدوم داریم و باید برای فصل آینده بازیکن بگیریم. برای تقویت تیم در لیگ قهرمانان بازیکن بگیریم و کار آسانی نداریم.

سرمربی پرسپولیس در پایان در واکنش به اینکه اگر قرار باشد این قهرمانی را به یک نفر تقدیم کند آن چه کسی خواهد بود گفت: این خیلی سخت است که بخواهم فقط به یک نفر تقدیم کنم اما به خانواده مرحوم نوروزی تقدیمش می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز