خبرگزاری کار ایران

پاشازاده: به خاطر هواداران شاهین ریسک کردم / از تمام بازیکنان راضی هستم

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۳۴۹

سرمربی تیم شاهین بوشهر ابراز امیدواری کرد با کسب نتایج مطلوب در هفته‌های آینده بتواند سهمیه لیگ برتر این استان را حفظ کند.

به گزارش ایلنا، مهدی پاشازاده در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر سایپا تهران گفت: اگر ما زمان کافی داشتیم پیشرفتمان خوبی می‌کردیم. ما دو روزه روی تاکتیکی کار کردیم که توانستیم زده حمله بزنیم. از تمام بازیکنانم راضی هستم در این شرایط گرم و شرجی و این از کیفیت بازی کم کرده بود.

سرمربی شاهین در پاسخ به این سوال که تیمش در لیگ برتر ماندنی است یا خیر، گفت: این بستگی به عملکرد خودمان و حریفنمان دارد.خیلی از رقیبانمان باهم بازی دارند باید از  فرصت‌هایمان استفاده کنیم. اگر از فرصت‌ها استفاده کنیم می‌توانیم بمانیم.

او ادامه داد: مهم این است پیشرفت کنیم. در این بازی 20-30 درصد از هفته‌های گذشته بهتر عمل کردیم. در خط دفاعی ما واقعا شانس نداریم هر بازی دو سه بار تک به تک به حریف می‌دادیم. این بازی این اتفاق رخ نداد و هفته بعد قطعا بهتر می‌شویم. سعی و تلاشمان را می‌کنیم.

سرمربی تیم شاهین بوشهر در رابطه با بازیکنان نیمکت نشین این تیم عنوان کرد: ما کلا 20 بازیکن داریم و این کارمان راسخت می‌کند. اصلا پشیمان نیستم و بخاطر هواداران شاهین آمده‌ام وگرنه این ریسک را قبول نمی‌کردم؛ با تمام تلاش ادامه می‌دهم.

پاشازاده همینطور درباره عملکرد داوری در بازی برابر سایپا گفت: طبق معمول ما بیرون میهمان هستیم و در خانه‌ام میهمانیم. اتفاق خاصی رخ نداد. عرف است وقتی صحنه‌ای 50-50 می‌شود به سود میزبان بگیرند اما ما اینجا هم میهمان هستیم. بازی قبل آفسایدمان را نشان ندادند و من از برنامه فوتبال برتر انتقاد دارم. تقریبا 30 دقیقه برای ذوب آهن وقت گذاشتید و صحنه‌های  آنها را نشان دادید. نباید فرق بگذارید. ما پول نداریم نمی‌شود فرق بگذارید. این هفته یکسری مشکلات را در برنامه فوتبال برتر مطرح می‌کنم که یکطرفه قضاوت نکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز