خبرگزاری کار ایران

مربی پیکان: از نظر وجدانی در عذابم؛ برخی ورزشکاران ممکن است آینده‌شان را از دست بدهند

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۳۴۵

مربی تیم پیکان تهران در غیاب عبدالله ویسی در نشست خبری پس از رویارویی با پارس جنوبی جم شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، با توجه به وضعیت جسمانی عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پس از دیدار مقابل پارس جنوبی جم حضور پیدا نکرد. بهروز مکوندی، مربی تیم پیکان در نشست خبری گفت:‌ به جز 10 دقیقه اول که صاحب موقعیت گل شدیم از نظر فنی از بقیه بازی راضی نیستیم. انتظار از ما و سایر تیم‌ها بیشتر است اما باید شرایط ما را درک کنند زیرا تعطیلی مسابقات و دوری از تمرینات وارد مسابقات شدیم. 

او ادامه داد: هرچه به اتمام مسابقات نزدیک می‌شویم شرایط بدنی بازیکنان هم تاثیرمنفی خودش را خواهد گذاشت و 5 بازیکن ما در این دو هفته از دست دادیم و دو بازیکن را امروز از بازی از دست دادیم و سه بازیکن هم هفته پیش از دست دادیم.

مکوندی همینطور با انتقاد از برگزارکنندگان مسابقات لیگ برتر گفت: امیدوارم آنهایی که اصرار داشتند بازی تحت هر شرایطی برگزار شود و سلامت بازیکنان و ورزشکار برایشان مهم نبود الان به این نتیجه رسیده باشند که برخی ورزشکاران ممکن است آینده‌شان را از دست بدهند. من از نظر وجدانی بخاطر این 5 بازیکن درعذابم و امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز