خبرگزاری کار ایران

سیروس پورموسوی:

در مقابل استقلال بازی نمی‌کنیم؛ تمرین را تعطیل کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۳۴۰

سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری بعد از دیدار با پیکان حاضر شد.

به گزارش ایلنا سیروس پور موسوی بعد از تساوی مقابل پیکان در خصوص این بازی گفت: در بازی روبرو بازنده نبودیم و خدا را شکر میکنیم. فشردگی مسابقات و باد بازی را خراب کرد. خستگی بازیکنان هم مشهود بود. در نیمه دوم بهتر بودیم و فرصت گل هم داشتیم اما به نتیجه نرسیدیم.

وی در واکنش به اینکه برای مساوی وارد شده بودند گفت: ما تعویض‌های هجومی داشتیم و همین نشان می‌دهد که برای برد حاضر شدیم. بازی آسانی نبود و یک فینال برای ما بود. در این حالت که ما جایگاه خودمان را حفظ کردیم خوب است.

پور موسوی با اشاره به اینکه کمیته استیناف هنوز رای نهایی را در خصوص بازی استقلال اعلام نکرده گفت: هنوز کمیته استیناف رای نهایی را اعلام نکرده و قرار است روز پنجم و ۲۴ ساعت قبل از برنامه ای که برای بازی با استقلال مشخص شده، اعلام کند. ما به تیم استراحت دادیم و برای بازی هم در جم حاضر نخواهیم شد و فعلا برنامه ای برای آن نداریم.

او ادامه داد: طبق قانون باید بازی موقعه حداقل بعد از هفته ۲۷ مشخص می‌شد و این اجحاف در حق تیم ماست که با این فشردگی و خستگی کمتر هم استراحت کنیم. این وقفه برای استراحت تیم‌هاست و نه اینکه ما با استراحت کمتری برای دیدار فینال با شاهین آماده شویم. تمرین را تعطیل کردیم و برای بازی هم به جم نخواهیم رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز