خبرگزاری کار ایران

قلعه نویی: بازیکنانم مردانه جنگیدند/ سیدعلی با عجله به سروش رفیعی کارت نشان داد

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۳۳۴

سرمربی سپاهان در مورد برتری مقابل صنعت نفت صحبت کرد.

به گزارش ایلناف امیرقلعه نویی بعد از برد باارزش تیمش که سپاهان را به رتبه دوم جدول بازگرداند گفت: این یکی از سخت ترین بازی های من بود چرا که فشار زیادی روی من وجود داشت. اما بچه ها مردانه بازی کردند و 45 دقیقه ده نفره مقابل تیم خوب و تکنیکی نفت آبادان حتی یک موقعیت گل هم ندادند.

سرمربی سپاهان افزود: این برد را به همه هواداران تقدیم می کنم که در این چند هفته اخیر به خاطر نتایج تیم شرمنده شان شده بودیم. همچنین تشکر می کنم از هیات مدیره خوبمان که به تمرین آمدند و انگیزه خوبی به بچه ها دادند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

او در ارتباط با موقعیت هایی که تیم سپاهان در بازی های اخیرش از دست می دهد گفت: متاسفانه از موقعیت هایمان خوب استفاده نمی کنیم پنالتی که دیگر جای خود دارد.

او درارتباط با اخراج سروش رفیعی هم گفت: من فکر می کنم آقای سیدعلی یک مقدار عجولانه درمورد اخراج سروش تصمیم گرفت. به نظر او احترام می گذارم و کارشناسان باید نظر بدهند اما همه دیدند که هفته گذشته مقابل پارس جنوبی هم سه پنالتی تیم ما را نگرفتند. من فکر کنم در صحنه خطای سروش چون موقع تکل دو پا روی زمین بود باید اخطار می داد.

قلعه نویی در پایان درباره پنالتی هایی که تیمش از دست داده است گفت:" باور کنید ما حداقل در هر تمرین بیست دقیقه کاشته و پنالتی تمرین می کنیم. نمی دانم چرا اینطوری می شود؟"

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز