خبرگزاری کار ایران

جای هوادارانمان خالی است

تارتار: قهرمانی پرسپولیس را تبریک می گویم

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۳۱۲

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: دوست داریم با بازی خوب پرسپولیس را شکست دهیم.

به گزارش ایلنا،مهدی تارتار در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهارداشت: جا دارد قبل از این‌که درباره بازی صحبت کنم از فرماندار مسجدسلیمان و اعضای محترم هیات مدیره که آمدند و باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان شدن تشکر کنم. یادی می‌کنم از هوادارانمان که جایشان در ورزشگاه خالی است. این ورزشگاه در سال‌های گذشته پر از هوادار بوده است و امیدوارم ما را دعا کنند و قول می‌دهیم که بازی جوانمردانه نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: باید برای قهرمانی پرسپولیس تبریک بگویم چرا که این تیم در اصل قهرمان شده است و باید به هوادارانشان تبریک گفت. سعی می‌کنیم قهرمانی پرسپولیس را به تاخیر بندازیم و دوست داریم با بازی خوب پرسپولیس را شکست دهیم اما کار بسیار سختی داریم. این تیم دور برگشت با گل محمدی فراتر از انتظار بوده و نتایج خوبی را کسب کرده است. فاصله بسیار زیادی با تیم‌های دیگر ایجاد کردند و ما کار سختی پیش رو داریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: ما تیمی هستیم که در آزادی توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم و امیدوارم با شکست دوباره پرسپولیس افتخار بزرگی به نام خودمان ثبت کنیم و تنها تیمی باشیم که قهرمان را رفت‌ و برگشت شکست می‌دهد. کار آسانی نیست و پرسپولیس تیم قابل احترامی است.

او درباره محرومان و مصدومان تیمش هم گفت: برای بازی فردا میثم نقی زاده که از خوب‌های ما بود و در بازی گذشته فداکاری کرد و اخراج شد، محروم است ولی بقیه بازیکنان‌مان را در شرایط خوبی در اختیار داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز