خبرگزاری کار ایران

سردار دیگر نمی‌خواهد در زنیت بماند

چوب خط آزمون در لیگ روسیه پُر شده؟

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۲۶۴

مهاجم ایرانی زنیت به دلایلی از حضور در زنیت رضایت ندارد و می‌خواهد این تیم را ترک کند.

سردار در فصل جریمه ها آقای گُل شد

لژیونر فوتبال کشورمان در فصلی که دوبار جریمه و حتی نیمکت نشین شد با 17 گل آقای گلی و قهرمانی لیگ روسیه را تجربه کرد.

شب گذشته سردار آزمون در حضور تعویضی‌اش گل دوم زنیت سنت‌پترزبورگ مقابل روستوف را به ثمر رساند تا با به ثمر رساندن ۱۷ گل در لیگ برتر روسیه، به صورت مشترک همراه با آرتم زیوبا آقای گل شود.

این در حالی است که سردار آزمون در فصل اخیر دوبار بابت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی توسط باشگاهش 20 هزار روبل جریمه شد. حتی چند بازی نیمکت نشینی علیه این مهاجم کار ساز نشد او هر بار با گلزنی توانست جایگاهش را بیشتر از گذشته در میان آبی پوشان زنیت تقویت کند.

*سردار دلگیر است

این مهاجم ایرانی در واکنش به آقای گلی اش نوشت: «انگار روی زمین نیستم» ولی اشاره ای به فشارهایی داشت که در این فصل بر او وارد می شد. البته زمزمه هایی شنیده می شد او از مدیران باشگاهش دلگیر است و این کارها به نوعی اعتراض این مهاجم ایرانی محسوب می شود چرا که باشگاه بزرگی مانند آرسنال برای جذب آزمون اقدام کرده  و باشگاه روسی به خاطر مسائل مالی با این انتقال موافقت نمی کند. البته این گفته ها به طور رسمی تایید نشد و سردار بارها در صفحه اش اعلام کرد با عملکرد خوب جواب حاشیه ها را بدهد. یک بار به طور رسمی مجبور به عذرخواهی شد.

*شایعات 8 ساله انتقال پررنگ تر شده

آزمون از سال 1391 در روسیه فوتبال بازی می کند و هر بار شایعاتی درباره انتقالش مطرح می شود اما انگار او به هر ترتیب در روسیه ماندگار می شود. هرچند امسال او با زنیت قهرمان و آقای گُل روسیه شده و نسبت به قبل، بیشتر به چشم آمده.  به جز آرسنال، نام میلان و ناپولی هم شنیده می شود البته یکی از رسانه های ایتالیایی مدعی شده زنیت او را به کمتر از 30 میلیون یورو نمی فروشد!

*چوب خط آزمون در لیگ روسیه پُر شده؟

 سردار که با قراردادی سه ساله در ابتدای فصل راهی زنیت شد بنابراین به خاطر دو سال باقیمانده قرارداداش برای هر انتقالی باید از روس ها رضایتنامه بگیرد. هرچند چوب خط روسیه به زودی برای سردار پُر می شود اما او نباید اجازه بدهد مسائل حاشیه ای بر مسائل فنی اش تاثیر منفی بگذارد. اگر این مهاجم به مسیرش ادامه بدهد قطعا می تواند در باشگاه های بزرگ جهان برای کشورمان افتخار آفرینی کند.

 

گزارش: وحید مرادی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز