خبرگزاری کار ایران

بوناچیچ: در بازی با ماشین سازی تخلیه روانی شدیم

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۹۸۷

سرمربی ذوب آهن در مورد تقابل با فولاد خوزستان و شرایط تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از بازی با فولاد در خصوص شرایط تیمش در این دیدار اظهار داشت: ما در شرایطی به اهواز آمدیم که وضعیت خوبی برای ما وجود نداشته است. بعد از آن بازی شوکه کننده مقابل ماشین سازی ما به دیدار فولاد می‌رویم در حالیکه آن دیدار و اتفاقاتش ما را از لحاظ روحی - روانی تخلیه کرد. و از طرفی با تیم فولاد بازی داریم که در بازی قبلی مقابل پرسپولیس امتیاز از دست داد و برای جبران به میدان می‌آید و انتظار بازی سختی داریم. من، کادرفنی و بازیکنان یکدل شدیم که در بازی فردا بهترین نتیجه ممکن را بگیریم و از شرایطی که الان هستیم خارج شویم.

وی درباره غایبان تیمش پاسخ داد: شماره دو، آقای حدادی فر، شماره یازده آقای اسماعیلی فر را نداریم چون یک کسالت جزیی داشت که نتوانست به این بازی برسد. ولی ما تیم ذوب اهن هستیم و با آگاهی به شرایط وارد زمین می‌شویم که بتوانیم نتیجه بگیریم.

سرمربی ذوب آهن در خصوص فولاد هم عنوان کرد: فولاد را باشگاهی حرفه ای می‌دانم که در فوتبال پایه ایران سربلند عمل کرده و خیلی خوشحالم که آمده ام و در مقابل آن ها قرار خواهم گرفت چون قبلا هم سرمربی این تیم بودم. فولاد باشگاه حرفه ای و خوب و از هر نظر قابل احترام است.

بوناچیچ در پایان گفت: ابتدا به همه تماشاچیانی که نخواهند بود، سلام دارم و به خصوص دوست دارم به هواداران فوتبالی خودم در اینجا سلام برسانم و تلاش می‌کنیم که بازی خوبی را مقابل فولاد نشان بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز