خبرگزاری کار ایران

رونالدو: رکورد نه، موفقیت یوونتوس برایم مهم است

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۹۵۰

کریستیانو رونالدو گفته رکوردهایش خوب است اما مهم‌ترین چیز این است که تیمش پیروز شود.

به گزارش ایلنا، این مهاجم پرتغالی در برد دو بر یک یوونتوس برابر لاتزیو، یک پنالتی را گل کرد و یک پاس پائولو دیبالا را هم به گل تبدیل کرد.

چیرو ایموبیله هم از روی نقطه پنالتی گل لاتزیو را زد. رونالدو گفت:

«می‌دانستیم که بازی بسیار دشواری مقابل تیمی داریم که فصلی عالی را پشت سر می‌گذارد اما می‌دانستیم که این فرصتی بزرگ برای پیروزی است. ما در خانه بازی می‌کردیم و حالا خیلی خوشحالیم.»

رونالدو اولین بازیکنی می‌شود که در هر کدام از رقابت‌های سری آ، لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، به آمار 50 گل رسیده است. او همچنین در دوران بردهای سه‌امتیازی، سریع‌ترین آمار را در رسیدن به 50 گل در سری آ داشته است. او تنها 61 بازی نیاز داشت تا به 50 گل برسد. رکورد قبلی در اختیار آندری شوچنکو بود که در میلان در 68 بازی به این آمار رسید.

رونالدو گفت:

«رکوردها همیشه مهم هستند اما مهم‌ترین چیز این است که تیم پیروز شود. ما تیمی استثنایی هستیم و امروز این را دوباره نشان دادیم، هرچند که همیشه می‌خواهیم پیشرفت کنیم و سطح انتظارات را بالاتر ببریم. این چیزها زیبا هستند اما رسیدن به عنوان آقای گلی فرآیندی طبیعی است که نتیجه گلزنی برای پیروزی تیم است.»

یووه در آستانه نهمین قهرمانی پیاپی‌ در سری آ قرار دارد. آیا آنها حالا روی لیگ قهرمانان تمرکز می‌کنند؟ رونالدو می‌گوید: «چهار بازی مانده، و ما حق اشتباه نداریم و می‌دانیم که سری آ دشوار است. البته تیم ما عالی کار می‌کند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز