خبرگزاری کار ایران

افتخاری: آماده همکاری همه جانبه با فدراسیون فوتبال برای کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۸۶۰

دبیر شورای ارتقای آگاهی های عمومی، اطلاع رسانی و افکارسنجی قوه قضاییه گفت: آماده همکاری همه جانبه با فدراسیون فوتبال برای کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم.

به گزارش ایلنا، مهدی افتخاری درباره برگزاری جلسه بین مسئولان فدراسیون فوتبال و  اظهار داشت: ما در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه معتقدیم در ورزش فوتبال می‌توان علاوه بر انجام ورزش قهرمانی و افزایش سلامت اجتماعی از طریق رشته پرطرفدار فوتبال، اقدامات ارزشی خوبی انجام داد.

وی افزود: آموزش چارچوب و چگونگی اظهار نظر بازیکنان و مربیان بسیار حیاتی است که همچنین در برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت جامعه شناسی رسانه‌ای باید اقدام لازم را داشته باشیم. اقدامات فرهنگی از طریق رسانه‌ بسیار تاثیرگذارتر است و می توان از آن در نهضت پیشگیری از وقوع جرم بهره برد.

دبیر شورای ارتقای آگاهی های عمومی، اطلاع رسانی و افکارسنجی قوه قضاییه در ادامه گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال با اشاره به نقش پررنگ رسانه ها در جامعه و ورزش کشور گفت: مدیران عامل باشگاه های فوتبال، مدیران فدراسیون، فوتبالیست ها و مدیران و خبرنگاران ورزشی با ارتقای دانش حقوقی و دانش جامعه شناسی خبر میتوانند نقش بی بدیلی در پیشگیری از آسیب ها چه در حوزه فوتبال و چه در کلیت جامعه داشته باشند.

افتخاری داد: در تعاملاتی که با دبیرکل فدراسیون داشتیم، اعلام آمادگی خود را با استفاده از ظرفیت های پنج اداره کل تخصصی که داریم، پیش از این اعلام کردیم و امیدواریم با تدوین پیش نویس خوبی که در دستور کار قرار گرفته است، به اهداف مورد نظرمان که افزایش اگاهی‌های عمومی و حقوقی در راستای کاهش جرم و آسیب‌های اجتماعی است، برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز