خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: فدراسیون به استقلال گفته بود باید در بازی حاضر شوید/ خاطرات خوبی با ویسی داریم

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۷۸۱

سرمربی پارس جم در مورد تقابل با ویسی و پیکان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سیروس پور موسوی در مورد حضورش در پارس جم و تقابل با پیکان گفت: اجازه می خواهم قبل از اینکه وارد بحث پیکان شویم درباره مواردی که چند روز اخیر دنبال شده حرف بزنیم. در چند روز گذشته فضای فوتبال متشنج شده که بخشی از آن مربوط به اشتباهات داوری، عدم رعایت پروتکل بهداشتی و انجام نشدن بازی ها و اعلام برنامه بازی های معوقه در بدترین زمان که اگر بخواهم به آن اشاره کنم برخی موضوعات مشخص می‌شود.

وی در توضیح این موضوع گفت: طبق مدارکی که فدراسیون فوتبال بررسی کرده و نامه های آن در 15 تیرماه مشخص است، وقتی آزمایشات و تست‌های استقلال بررسی شد یک نامه از فدراسیون فوتبال به استقلال اعلام می شود که شما 25 درصد را لحاظ نکردید و باید مسابقه را به انجام برساند و این 9 نفر هم باید در تست راستی آزمایی شرکت کنند که از آن 9 نفر چهار نفر کرونایی بودند.

سرمربی پارس جنوبی در ادامه با نمایش نامه مربوط به این موضوع صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: این اسامی 43 بازیکن استقلال است که نشان می دهد 25 درصد لحاظ نشده است. من یک مطلب خوانده بودم که کمیته انضباطی چون مدارک ارائه نداده ما تصمیم به برگزاری مجدد بازی گرفتیم در صورتی که نیازی نبود که باشگاه پارس جنوبی مدارکی ارائه دهد و نامه ها و تست ها و ... در اختیار فدراسیون پزشکی بوده و بخشی از این مدارک در اختیار آقای جاودانی است و امیدوارم ایشان که عضو کمیته انضباطی هستند ارائه دهند. بحث دوم در خصوص انجام بازی ها است. معمول این است که وقتی بازی معوقه می‌شود اگر قرار به انجام است می بایست بعد از تاریخی که اعلام می شود صورت گیرد. اما اکنون برنامه بازی‌ها تا 27 مرداد اعلام شده و ما طبعا باید تقویم این دیدارهای معوقه را بعد از آن مشخص می‌کردند. اما برگزاری این بازی در آن زمان به تیم هایی مثل پارس جنوبی لطمه می زند. ما تا به امروز منتظر هستیم تا مستنداتی که کمیته پزشکی به کمیته استیناف بدهد ما تکمیل و ارائه کنیم!

پورموسوی درباره دیدار با پیکان گفت: خدا را شکر وقتی ما بعد از اینکه به پارس جنوبی اضافه شدیم اتفاقات خوبی رقم خورد. جناب آقای خرمدل خیلی کمک می کنند و مجموعه مدیریت و بازیکنان و کادرفنی مصمم هستند که نتایج خوبی بگیرند و خدا را شکر در اولین گام هم نتیجه خوبی کسب کردیم.

وی درباره تقابل با ویسی در بازی فردا گفت: مطمئنا آقای ویسی همیشه برای من قابل احترام بوده و هست. ایشان دوست، همکار و هم بازی من بوده. ما خاطرات خوبی از هم داریم و به قهرمانی لیگ رسیدیم. از تفکرات هم آشنایی داریم. خوشحالیم که فردا مقابل آقای ویسی، مکوندی و دیگر دوستان تلاش خواهیم کرد بازی بدون حاشیه و تمرکزمان را روی جنبه‌های زیبا فوتبال قرار دهیم و به نتیجه برسیم.

پورموسوی درباره داور این بازی نیز گفت: آرزو می‌کنم بازی طوری نتیجه‌اش مشخص شود که آقای سهرابی نیاز به این نداشته باشد که از تیمی عذرخواهی کند. موافق هستیم که داور جوان اضافه شود اما فکر می‌کنم چینش و انتخاب داور زمین، بعد از 20 و اندی هفته وارد زمین شود سخت خواهد کرد. فکر می کنم مثل ما مربیان که در زمان خوبی از بازیکنان جوان استفاده کنیم تا جوان سوخت شود کاش کمیته داوران هم از داوران هم به موقع جوانگرایی شود. کمک کنیم تا بازی خوب و سالم برگزار شود و آرزو میکنیم تا بازی هم برای ایشان خوب پیش برود. از کمیته داوران اما خواهش می کنم تا جوان سوزی نکنیم. شک نکنید که ما کمک خواهیم کرد تا بازی به خوبی و جوانمردانه پیش برود. کاش احتیاط را بیشتر کنیم هم ما و هم داوران تا جوان سوزی نکنیم.

سرمربی پارس در واکنش به اینکه آیا قصد بازی برابر استقلال را دارند گفت: برای استقلال و هوادارانش احترام زیادی قائل هستم و آنها تیم بزرگی در ایران و آسیا بوده است. شاید برخی بگویند این ارتباطی به من ندارد و در آن مقطع مربی نبودید اما اما وقتی الان به عنوان سرمربی تیم هستم وظیفه ام هست که از اتفاقاتی که رقم می خورد به صورت غیر عمد و سهوی تذکراتی بدهم. اینکه کمیته استیناف می‌گوید باشگاه پارس جنوبی مدارکی ارائه نداده ارتباطی به ما ندارد. ما که نگفتیم بازیکن چهار اخطاره بازی داده و به دنبال فرم بازی و مدارک آن باشیم. نگفتیم که کارت خدمت و مسابقاتش مشکل داشته و این پزشکی بوده و طبیعتا مدارک پزشکی در اختیار سازمان لیگ و خود ایفمارک است. آقای بهاروند این مدارک را بررسی کرده و که گفته این 9 نفر هم برای راستی آزمایی انجام دهند که باید دید چه اتفاقی افتاده که از این 9 نفر 4 نفر تایید شدند. نامه سومی که آقای نبی به ما ابلاغ کرده گفتند پنجم باید مدارک بدهند، پس چطور باید ششم بازی کنیم؟ من فکر می‌کنم آقای سهیل مهدی اعلام کرده بودند اگر استیناف رای بدهند ما می توانیم بازی را جابجا کنیم. از آقای سهیل مهدی تقاضا داریم با توجه به اینکه بازی حساسی برابر پیکان و شاهین داریم این بازی را از جدول خارج کنند.

وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم آرامش به فوتبال برگردد و آن چیزی که قانون می‌گوید اگر تجدید شود حرفی نداریم اما اگر می گویند تجدید چرا این نامه را فدراسیون زده است؟ بحث اول این است که فدراسیون گفته بود 25 درصد لحاظ نشده و بحث دوم این است که اجازه بدهند کمیته استیناف رای را صادر کند و بعد بازی را طبق برنامه دنبال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز