خبرگزاری کار ایران

نامجو مطلق: بازی با نساجی یکی از فینال‌های ماست/ حرکت دانشگر بی احترامی به استقلال و کادرفنی بود

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۷۳۶

سرمربی استقلال دستیار خودش را به نشست خبری پیش از بازی با نساجی فرستاد.

به گزارش ایلنا، مجید نامجو مطلق در نشست خبری پیش از بازی با نساجی در خصوص این بازی اظهار داشت:قبل از ورود به بازی فردا باید از بازی قبلی مان مقابل صنعت نفت بگویم. صحبت از این بود که تیم ما با یک تیم کامل برای بازی به آبادان رفته است در صورتیکه ما 6 بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم. یزدانی، غلامی، میلیچ، ریگی، بلبلی و فرشید باقری را نداشتیم ولی ما با توجه به اینکه من فکر می‌کنم در هر بازی محکوم به برد هستیم و با هر کادرفنی و بازیکنی استقلال باید ببرد ما هم بدون هیچ ابایی از دو بازیکن امید خودمان استفاده کردیم و به نظرم این افراد آینده فوتبال ما هستند و می‌توانند کمک کنند. 

وی افزود: در مورد نساجی عقیده دارم آنها تیم خیلی خوبی هستند و آنها را به خوبی آنالیز کردیم و کادر آنها اکثراً از سرمایه‌های باشگاه استقلال هستند و سابقه حضور در این تیم را دارند و بدون شک با تیم خطرناکی روبرو هستیم. با شناخت کاملی که از نساجی داریم آماده بازی فردا هستیم. صحبتی که دارم این است که بر اساس شرایط بازی، شرایط حریف و شرایط تیم خودمان سعی می‌کنیم با ترکیب و سیستم متفاوتی وارد زمین شویم و فردا هم امیدوارم با دست پر از زمین خارج شویم چرا که به 3 امتیاز بازی نیاز مبرم داریم و امیدوارم بازیکنان با توجه به توصیه‌های کادرفنی یک بازی زیبا و قابل قبول ارائه دهند که منتج به پیروزی و کسب هر 3 امتیاز باشد. من پیش از این گفتم که ما 6 فینال داریم و تلاش می‌کنیم در این 6 بازی بهترین نتایج را بگیریم و به بهترین رتبه ممکن که استحقاقش را داریم برسیم. فردا فینال بعدی را برگزار می‌کنیم و در انتظار فینال‌های بعد خواهیم بود.

مربی استقلال درباره رویارویی با محمود فکری و صمد مرفاوی گفت: فکری جزو سرمایه های باشگاه استقلال است. همچنین صمد مرفاوی که در تیم حریف است، در استقلال سابقه مربیگری و بازیگری دارد. سیروس دین محمدی و دیگر نفرات هم جزو سرمایه های استقلال هستند. خوشحالم مربیان زیادی از مکتب استقلال در لیگ برتر در حال مربیگری هستند. من هم برای فکری آرزوی موفقیت می کنم. قطعا حضور او باعث ایجاد یک بازی زیبا خواهد شد. 

نامجومطلق درباره کنار گذاشتن محمد دانشگر از تمرینات افزود: برای کادرفنی هیچ چیزی مهمتر از نظم و انضباط نیست. یادم است اولین روزی که مجیدی آمد و کار را شروع کردیم، اولین صحبتی که با بازیکنان انجام داد این بود که من پای تمام مشکلات تیم و شما می مانم ولی به تنها چیزی که اهمیت می دهم نظم و انضباط است. دانشگر بازیکن خوب و باکیفیتی است، اما اعتقاد دارم بازیکنان بزرگ باید در مجموعه تیم برای جوان ها الگو باشند. دانشگر بی نظمی کرد و این حرکت او بی احترامی به بازیکنان، کادرفنی و مجموعه استقلال بود. از قدیم که ما در استقلال بازی می کردیم، بر مبنای نظم و انضباط استوار بود و الان هم همینطور است. قطعا هر بازیکنی از این شرایط خارج شود، با او برخورد خواهد شد. آقای مجیدی این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داد

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخی از بازیکنان کرونایی استقلال دیروز در تمرین حاضر بودند، گفت: این نفرات برای تستی آمده بودند که خود سازمان لیگ در نظر گرفته بود. هم یزدانی و هم عارف غلامی آمده بودند که تستی از آن ها گرفته شود. امروز هم قرار است یک تست نهایی بدهند تا ما ببینیم که وضعیت چه خواهد بود. انشالله که تستشان منفی باشد تا فردای بازی نساجی در کنار بازیکنان دیگر تمرین کنند.

مربی استقلال درباره بازی معوقه با پارس جنوبی گفت: من بارها گفتم که ما برای بازی با پارس جنوبی قصد داشتیم که به جم برویم و حتی به فرودگاه رفتیم و کارت پرواز هم گرفتیم، اما در آخرین لحظه به ما اعلام کردند که تست کرونای برخی بازیکنان مثبت شده. این روزها حرف های زیادی از مجموعه تیم پارس جنوبی می شنویم که البته برای ما محترم هستند. برای ما حفظ سلامتی بازیکنان از همه چیز مهمتر است. بازیکنانی که تستشان مثبت شد، هیچ علائمی نداشتند و می توانستند در هواپیما و زمین عامل انتقال باشند و حتی بازیکنان حریف دچار این ویروس شوند. ما کار انسانی انجام دادیم. به هر حال تصمیم با توجه به مستندات بر این شد که دوشنبه با پارس جنوبی بازی کنیم. تصمیمی غیر  از این هم ناعادلانه بود. بعد از بازی نساجی به آن مسابقه فکر می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا مجیدی در نشست خبری شرکت نمی کند، گفت: من هم اعتقاد دارم که باید سرمربی تیم در نشست خبری حاضر باشد. این را به فرهاد مجیدی هم گفتم که صحبت شما برای مخاطب سندیت و ارزش بیشتری دارد. ایشان به خاطر مشکلاتی که داشت عذرخواهی کرد و نتوانست اینجا بیاید. این وظیفه به من محول شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز