خبرگزاری کار ایران

مرفاوی: حضور مجیدی روی نیمکت استقلال امیدوارکننده است / چه ایرادی دارد که کادرفنی نساجی استقلالی باشد؟

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۵۹۸

مدیرفنی تیم نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد در دیدار مقابل استقلال تهران یک بازی دیدنی را شاهد باشد.

صمد مرفاوی در گفتگو با ایلنا درخصوص تساوی نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و پنجم گفت: در این بازی مانند تمام مسابقات برای پیروزی در زمین حاضر شده بودیم اما تیم نفت از نظر دفاعی خیلی خوب عمل کرد و این آمار بین گل‌های خورده آنها مشخص است. فوتبال خوبی هم بازی کردند و محتاطانه به امتیاز رسیدند. ما هم یک مقداری سعی می‌کردیم که ابتدا آنها را کنترل کنیم که اشبتاهاتمان استفاده نکنند.

او درباره عضویت در کادرفنی محمود فکری که روزی شاگردش بود، گفت: بالاخره چیزی در این باره نگویم بهتر است.

مرفاوی درباره رویارویی با استقلال تهران گفت: استقلال همیشه یک تیم قوی است و در حال حاضر هم پرمهره است. بازیکنان کارساز و توانمندی دارد و بازی خیلی سختی مقابل آنها داریم. باید یک طوری بازی کنیم که بتوانیم موفق باشیم. استقلال در هر شرایطی استقلال است و امیدواریم یک بازی خوب را ببینیم.

سرمربی سابق استقلال درباره رویارویی با فرهاد مجیدی که در گذشته شاگرد او بوده، گفت: این بسیار خوشحال کننده است که یک استقلالی روی نیمکت استقلال حضور دارد. این خوب است که کادرفنی استقلال از بدنه این باشگاه باشد، امیدوارم موفق باشند.

صمد مرفاوی درباره اینکه تمامی اعضای کادرفنی نساجی مازندران استقلالی هستند، گفت: به هر حال این انتخاب یک سرمربی است که چه افرادی در کادرفنی آن حضور داشته باشند و چه ایرادی دارد که کادرفنی نساجی استقلالی باشد؟ اهداف و تلاش‌های تمام اعضای کادرفنی جهت موفقیت تیم نساجی است و برای کسب بهترین نتایج به همراه این تیم تلاش می‌کنیم.

مدیرفنی نساجی درباره پیش بینی از کسب نتیجه در دو بازی آینده برابر سرخابی های پایتخت گفت: ما تلاش می‌کنیم بیشترین امتیاز را به دست بیاوریم و به تیم نساجی تعهد داریم که با تمام توان کار کنیم و بهترین نتایج را ثبت کنیم. اگر آنها پرسپولیس یا استقلال هستند، ما هم هواداران نساجی را داریم که همانند آنها برای ما قابل احترام و عزیز هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز