خبرگزاری کار ایران

دانشگر: همیشه به تصمیم کادرفنی احترام می‌گذارم / شایعه درست کردند با آقا فرهاد بحث کرده‌ام!

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۵۷۴

مدافع تیم استقلال تهران درباره اتفاقات روز گذشته شاگردان فرهاد مجیدی و همینطور اخراج موقت از این یک صحبت کرد.

محمد دانشگر در گفتگو با ایلنا درخصوص اینکه از سوی کادرفنی در اختیار باشگاه قرار گرفته است، گفت: واقعا نمی‌دانم چه بگویم، در جریان تمرین روز گذشته یک اتفاق افتاد که اما شایعه درست کردند من با آقا فرهاد بحث کرده‌ام! یکسری از افراد ذهن مریض دارند و فقط به دنبال درست کردن شایعه هستند.

مدافع استقلال درباره اینکه به چه دلیل تمرین روز گذشته را ترک کرده گفت: با یکی از بازیکنان بحث کردم و بدون اینکه چیزی بگویم تمرین را ترک کردم که به نظر خودم هم درست نبود اما آن لحظه خیلی عصبانی بودم و نمی‌دانستم چه تصمیمی می‌گیرم.

او ادامه داد: در حال حاضر منتظر تصمیم باشگاه هستم و نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد اما به عنوان یک بازیکن همیشه این را یاد گرفته‌ام که باید به تصمیم سرمربی احترام بگذارم.

دانشگر همینطور درباره استوری که روز گذشته پس از در اختیار قرار گرفتن باشگاه منتشر کرده بود، گفت: من روحم هم از خبری که منتشر شده بود خبر نداشت و آن عکس را هم ظهر قبل از تمرین رفتن گرفته بودیم. بچه‌ها گفتند که عکس را پاک کن اما پاک نکردم چون بدون اطلاع از اینکه در اختیار باشگاه قرار گرفته‌ام آن را منتشر کرده بودم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز