خبرگزاری کار ایران

نساجی، حریف خاص استقلال در هفته بیست و ششم

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۳۴۴

نساجی یک تیم خاص است که بازی مقابل استقلال را تبدیل به دیداری جذاب خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، نساجی باید در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف استقلال خواهد رفت و این دیدار از چند جهت مهم است.

نساجی؛ اتئلاف علیه مجیدی

نساجی این روزها یک تیم عادی نیست! آنها از هفته 21 طعم شکست را تجربه نکرده اند.  2 برد 2 تساوی و یک بازی لغو شده به خاطر کرونا، آماری است که با هدایت فکری و دیگر دستیاران سابقا استقلالی ثبت شده. پیروزی برابر تراکتور و ماشین سازی، تساوی از صنعت نفت در آبادان کار کوچکی نیست. ترکیب فکری، مرفاوی، حنیف عمران زاده و سیروس دین محمدی را می توانی معجونی از انگیزه ها دانست. معجونی که کار را برای فرهاد و شاگردانش سخت می کند.

مرفاوی: شاید یک روز برگشتیم!

جالب اینکه مرفاوی مربی ماشین سازی درباره بازگشت به استقلال صحبت کرده و به نوعی مهر تاییدی بر انگیزه های بیان شده زد: « واقعاً در مورد اینکه یک روز من و محمود فکری به استقلال برگردیم و دوباره روی نیمکت این تیم قرار بگیریم، فقط میتوانم بگویم در فوتبال هر اتفاقی ممکن است.»

دوپینگ روحیه با اسکوچیچ

دیدار با مربیان لیگی یکی از برنامه های اسکوچیچ است اما حضور او در تمرین نساجی کمی متفاوت تر بود. در آستانه بازی با استقلال، زمانی که توجه ها به سمت و سوی این باشگاه بیشتر از گذشته معطوف شده. اسکوچیچ در دیدار با بازیکنان نساجی اعلام کرد همه بازیکنان لیگی را زیر نظر دارد. مهره های مانند علی شجاعی، رضا دهقانی،  روح الله باقری و سید محمد میری با اسکوچیچ صحبت هایی داشتند. دو بازیکن اول سابقه عضویت در تیم ملی امید را دارند و دو بازیکن بعدی شاگردان سابق سرمربی فعلی تیم ملی در تیم خونه به خونه بوده اند. به ویژه که عباس زاده مصدوم است و بازیکنی مانند باقری که سابقه حضور در استقلال داشته فرصت بیشتری برای دیده شده دارند. در مجموع انگیزه های روحی- روانی بازیکنان نساجی بسیار بالاست.

کاپیتان سابق پرسپولیس

پرسپولیس به زودی چهارمین قهرمانی متوالی خود را در لیگ برتر تجربه می کند با این وجود یحیی گل محمدی بعد از حضور در پرسپولیس، حسین ماهینی را در لیست مازاد قرار داد.

کاپیتان دوم پرسپولیس حدود 7 سال در جمع سرخپوشان قرار داشت. حالا سرمربی نساجی به خاطر تجربه های این بازیکن می تواند حساب زیادی روی او باز کند.

از طرف دیگر بازیکن بوشهری، نساجی بدش نمی آید با درخشش برابر استقلال شایستگی هایش را یادآوری کند. البته این بازیکن زمان وداع با پرسپولیس در بخشی از پیامش درباره استقلال نوشت:« یک عذرخواهی از هواداران تیم بزرگ استقلال اگر صحبتی یا توییتی از من دیدند و باعث ناراحتیتان شدم، لطفا حلال کنید.»

با این همه کیست که نداند او انگیزه زیادی برای درخشان بازی کردن دارد؟

 

گزارش: وحید مرادی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز