خبرگزاری کار ایران

حمایت ویژه فردیناند از دخیا

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۲۷۸

سنگربان تیم فوتبال منچستریونایتد با انتقادات فراوانی رو به رو شده است و مورد حمایت اسطوره این باشگاه قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، شکست منچستریونایتد مقابل چلسی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس و نمایش داوید دخیا برابر آبی‌های لندنی موجب شد تا انتقادات فراوانی پیرامون عملکرد سنگربان ملی پوش اسپانیایی مطرح شود.

ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد می‌گوید با وجود اینکه انتقادات از دخیا طبیعی است اما این بازیکن می‌تواند در آینده اشتباهاتش را جریان کند.

فردیناند گفت: وقتی کسی اشتباه می کند، در معرض انتقادات قرار می گیرد. این طبیعی است و در واقع در فوتبال عادی محسوب می شود. داوید دخیا هم از این قاعده مستثنی نیست؛ او اشتباهات فاحشی در بازی های بزرگ داشته است که آشکارترین آن ها در بازی با چلسی از راه رسید. بله، او باید بهتر کار کند. من با داوید بازی کرده ام و می‌دانم که خودش بزرگ ترین منتقد خودش محسوب می شود. قطعا در خانه پیش خودش فکر خواهد کرد و تلاش او در جهت این خواهد بود تا از شر این اشتباهات خلاص شود. 

او ادامه داد: بازی را همراه بچه ها در خانه تماشا کردم و از دیدن آن گل ها هاج و واج مانده بودم چون داوید دروازه بان سطح بالایی است. واقعا ناراحت کننده است. به عنوان یک هوادار منچستریونایتد دوست داری از بازیکن تیمت دفاع کنی اما در حال حاضر در وضعیتی قرار ندارد که بتوان از آن دفاع کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز