خبرگزاری کار ایران

رادوشوویچ: حواسم به بردن و کسب جام است نه کسب رکورد/ خوشحالم بخشی از افتخار آفرینی پرسپولیس هستم

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۰۸۳

گلر پرسپولیس در مورد شرایط این تیم و قهرمانی احتمالی در لیگ نوزدهم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، بوژیدار رادوشویچ در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص اینکه آیا از حالا می‌توان پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر دانست افزود: به هر حال ما برای رسیدن به قهرمانی از همه تیم‌ها شرایط بهتری داریم اما باید قبول کرد که تا پایان مسابقات پنج بازی باقی‌مانده و ما باید همچنان به مسیر حرفه‌ای خودمان ادامه دهیم. علاقه ماست که حرفه‌ای باشیم و تلاش می‌کنیم که در هر بازی برنده شویم. ما تحت هر شرایطی به دنبال رسیدن به هدف که همان پیروزی است هستیم چون پرسپولیس هستیم.

وی در خصوص وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی با نفت مسجدسلیمان افزود: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و ۴ برد متوالی به دست آوردیم که این موضوع وضعیت هر تیمی را عالی می‌کند. در حال حاضر از هر تیمی به جشن قهرمانی نزدیک‌تر هستیم و منتظر پوکر قهرمانی خواهیم بود. این یک موفقیت چشمگیر برای پرسپولیس، هواداران، بازیکنان و همه کسانی است که عاشقانه این باشگاه را دوست دارند.

رادو در مورد اینکه آیا از عملکرد خود در 3 بازی قبلی که به صورت ثابت بازی کرده رضایت دارد خاطرنشان کرد: بله! من از عملکرد خودم راضی هستم و خوشحالم که رضایت کادر فنی را هم جلب کردم. همه تلاش ما این است که با صد درصد توان کار کنیم و به این باور رسیدیم که می‌توانیم این کار مهم را انجام دهیم. برای همین در شرایط خوبی هستیم و این وضعیت را علاوه بر 5 بازی باقیمانده در لیگ برتر باید در 2 بازی جام حذفی هم داشته باشیم تا به جز قهرمانی در لیگ برتر، دوباره قهرمان جام حذفی شویم.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد اینکه سرخپوشان تا به حال در لیگ برتر نفت مسجد سلیمان را شکست نداده‌اند و این موضوع جالب و البته عجیب است خاطرنشان کرد: خیلی برایم جالب است که چنین اتفاقی نیفتاده هرچند که باید پذیرفت نفت‌مسجدسلیمان تیم خوبی است و حتی در نیم‌فصل اول ما را در خانه شکست دادند. به همین خاطر باید با تمرکز بالا در دیدار برگشت بازی کنیم و با انگیزه دوچندان به زمین خواهیم رفت؛ هرچند که بازی در این شهر سخت است اما ما پرسپولیس هستیم و آماده بازی در هر شرایطی خواهیم بود. در همه مسابقات فقط به برد فکر می‌کنیم.

رادو در مورد اینکه آیا سرخپوشان علاوه بر قهرمانی به دنبال شکستن رکوردهای لیگ برتر هم هستند یا نه اظهار داشت: باور کنید ما زیاد به رکوردشکنی فکر نمی‌کنیم. تمرکز ما فقط روی مسابقات و بردن و بردن است. تلاش ما این است که جام بگیریم و اگر این تمرکز را داشته باشیم رکوردها خودشان در مقابل ما شکسته می‌شوند. رکورد شخصی و تیمی ما پوکر کردن در قهرمانی است و ما حالا می‌خواهیم چهارمین جام قهرمانی را بگیریم. این بهترین رکورد برای ما محسوب می‌شود و این یعنی مأموریت ما خیلی خوب انجام شده است.

وی درباره این که با برد مقابل فولاد خوزستان امتیازات پرسپولیس در تاریخ ادوار لیگ برتر به هزار رسید افزود: من این مساله را در اینستاگرام دیدم و به نظر من این افتخار هم جذابیت زیادی دارد. برای خود من جالب است که این دستاورد برای هواداران دلچسب بوده و مطمئناً ارزش آن برای بازیکنان و مربیان هم وجود دارد. خیلی خوشحالم که به عنوان یک بازیکن، بخشی از این افتخارآفرینی و تاریخ‌سازی در باشگاه بزرگ پرسپولیس بودم و در آن سهم داشتم. به این مسئله افتخار می‌کنم و به آن می‌بالم.

دروازه بان کروات پرسپولیس در خصوص اینکه برای جشن قهرمانی چه سوپرایزی در نظر دارد گفت: ما تا به حال ۴ بار قهرمان شدیم و با این ۴ بار قهرمان شدن دیگر چیزی برای سوپرایز نداریم. این خودش بزرگترین سوپرایز به حساب می‌آید. ما ابتدا باید تکلیف قهرمانی‌مان را قطعی کنیم و بعد به سوپرایز کردن فکر خواهیم کرد.

رادو در پاسخ به این سوال که کلین‌شیت‌های او در درون دروازه پرسپولیس تا چه زمانی ادامه خواهد داشت ادامه داد: برای شخص برای من، کلین‌شیت کردن اهمیتی ندارد. البته نه اینکه مهم نباشد نه اما اگر در یک بازی 4 بر 3 برنده شویم بیشتر خوشحال می‌شوم حتی اگر 3 گل بخورم؛ چراکه مهم بردن تیم است. مهم این است که ما 3 امتیاز را بگیریم حتی اگر در یک بازی 3 گل بخورم. نمی‌خواهم بگویم کلین‌شیت بی‌اهمیت است یا برای من معنی ندارد اما حرف من این است که نتیجه گرفتن تیم از اتفاقات و افتخارات فردی بسیار با ارزش تر است. همه ما به این موفقیت فکر می‌کنیم.

رادو درباره عکسی که از او همراه با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان منتشر کرده و اینکه این جلسه به چه دلیل برگزار شد افزود: ما درباره خیلی از مسائل با هم صحبت کردیم. به هر حال ما اهل کرواسی هستیم و این خیلی خوب است که هموطنان خود را می‌بینم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز