خبرگزاری کار ایران

نشست حبیب‌ کاشانی با بازیکنان سایپا

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۹۳۷

مدیرعامل سایپا با بازیکنان این تیم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ عصر امروز دوشنبه ٣٠ تیرماه، نشست صمیمانه‌ای میان حبیب کاشانی، مدیرعامل باشگاه سایپا و اعضای تیم فوتبال بزرگسالان برگزار شد.

حبیب کاشانی، مدیرعامل باشگاه سایپا ضمن خداقوت به کادرفنی، بازیکنان، پزشکان و اعضای پشتیبانی تیم فوتبال بزرگسالان باتوجه به طولانی بودن و مشکلات این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، نتایج بدست آمده در چهار مسابقه گذشته را مناسب توصیف کرد.

مدیرعامل باشگاه سایپا با حمایت از سرمربی جوان تیمش ابراز داشت؛ ابراهیم صادقی سرمایه سایپا است و ایشان یکی از محفوظ‌ترین و با شخصیت‌ترین مربیانی است که من در طول عمر حضورم در ورزش دیده‌ام.

وی خطاب به بازیکنان اعلام داشت؛ مدیریت باشگاه اعتماد کامل به سرمربی خود دارد و شما هم باید جواب اعتماد او به شما را به نحو احسن بدهید.

کاشانی افزود؛ صادقی، فردی تلاشگر و سخت کوش است و با توانایی که در شما دیده‌ام مطمئن هستم نمی‌گذارید هجمه‌ای به شما وارد شود.

مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا دیدارهای پایانی جام را برای تمام تیم‌ها حساس و مهم دانست و اعلام داشت؛ در هفته‌های پایانی تمامی دیدار‌ها همانند فینال است و جایگاه تیم‌ها در جدول تعیین کننده نتیجه مسابقه نخواهد بود،

چهار دیدار سخت را پشت سرگذاشتید و پنج دیدار سخت‌تر پیشرو دارید که حیاتی و‌مهم است، در این پنج بازی آخر لیگ جایگاه تیم‌ها در جدول مشخص کننده نتیجه بازی نیست و تیمی برنده بیرون می‌آید که از فرصت هایش به نحو احسن استفاده کند.

حبیب کاشانی افزود؛ باید از اعتمادی که به شما و جوانگرایی شده است، بخوبی دفاع کنید تا این کار ارزشمند در دیگر باشگاه‌ها رواج یابد.

کاشانی ادامه داد؛ هزینه قرارداد تمام تیم به‌اندازه یک بازیکن خارجی تیم‌های صدرنشین است و این یعنی حفظ و استفاده بهینه از منابع مالی.

کاشانی خبر از پرداخت بخشی از قراردادها داد و گفت؛ خوشبختانه توانسته‌ایم در این زمینه بخوبی عمل کنیم و در بعضی موارد جلوتر از تعهداتمان هستیم و حالا نوبت شماست تا از توانایی بالای خود استفاده کنید و بهترین‌ها را رقم بزنید.

مدیرعامل باشگاه سایپا در ادامه گفت؛ همانطور که در موفقیت‌ها همه سهیم هستند در شکست هم در کنارهمیم و انتظار دارم، غیرتی که در چند بازی گذشته از شما دیدم و لذت بردم در دیدار‌های پیش رو نظاره گر باشم.

بعد از انجام صحبت‌های مدیرعامل و به درخواست او از بازیکنان برای اعلام نظرات خود، روزبه شاه علیدوست کاپیتان نارنجی پوشان به نمایندگی از تمام بازیکنان از زحمات مدیریت عامل باشگاه و کادر فنی تشکر کرد و ابراز داشت که در مسابقات آینده با تمام قوا پا به میدان مسابقه خواهیم گذاشت تا بخشی از اعتماد مدیریت و کادرفنی را جبران کرده باشیم.

حبیب کاشانی در پایان جلسه به گپ و گفتگو با بزرگترهای تیم و امیرحسین حسین زاده، بازیکن مصدوم تیم پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز