خبرگزاری کار ایران

صعود تاریخی شهرخودرو به لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۸۱۰

تیم فوتبال امیدهای شهرخودرو برای اولین بار در تاریخ فوتبال استان خراسان به لیگ‌برتر امیدهای کشور صعود کرد.

به گزارش ایلنا، با اعلام فدراسیون فوتبال تیم فوتبال امید شهرخودرو خراسان که رکوردی عجیب را در رقابت‌های منطقه شمال شرق و مرحله دوم به ثبت رسانده بود، برای اولین بار در تاریخ فوتبال خراسان راهی لیگ‌برتر امیدهای کشور شد.

سیروس سنگچولی سرمربی امیدهای شهرخودرو در همین رابطه گفت: ما در مرحله اول در منطقه شمال کشور 12بازی کردیم که شهرخودرو 10 برد، یک مساوی و یک باخت کسب کرد و با 19گل زده و تنها سه گل خورده به عنوان تیم قهرمان شمال شرق راهی مرحله دوم شد.

"شهرخودرو خراسان تمامی رکوردهای بهترین خط دفاع، حمله، بیشترین امتیاز و ... را شکست"، سنگچولی با بیان این خبر متذکر شد: در این مرحله با کمک آقای حمیداوی که زحمت کشیدند میزبانی را برای مشهد گرفتند با 4 تیم روبرو شدیم که در نهایت 3 برد و یک تساوی به دست آمد و در مجموع دو مرحله خدا را شکر توانستیم از 16 بازی خود، 13 برد، 2 تساوی و یک باخت را کسب کنیم که در مقایسه با تمام تیم‌های مناطق کشور، بهترین نتیجه در لیگ یک امیدها محسوب می‌شود.

سرمربی امید شهرخودرو تصریح کرد: شهرخودرو به جمع شش تیم مرحله نهایی رقابت‌ها قرار یافته بود که قرار بود 2تیم از آن لیگ‌برتری شوند اما شیوع کرونا و تعطیلی طولانی مدت رقابت‌ها باعث شد تا فدراسیون هر 6 تیم را لیگ‌برتری اعلام کند که اگر هم این اتفاق نمی‌افتاد امید شهرخودرو با این شرایط و آمار بی‌نظیر خود در تمام آیتم‌ها، شانس اول صعود بود که خدا را شکر اتفاق هم افتاد. این اتفاق با حمایت آقای دکتر حمیداوی رخ داد و انشاالله از میان بازیکنان ما با نظر آقای بختیاری‌زاده، نفراتی به جمع تیم بزرگسالان باشگاه افزوده شوند.

گفتنی است کادر مربیگری سیروس سنگچولی را در تیم امیدهای شهرخودرو، حمید مروی و ایمان نعمت‌پور به عنوان کمک مربی، ایمان سرابی به عنوان بدنساز، مصطفی سلامی مربی گلرها و مجید سلیمانی به عنوان سرپرست و مهدی جباری به عنوان مدیر فنی تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز