خبرگزاری کار ایران

گزارش: سرنوشت قلعه نویی در دست فرهاد

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۶۰۵

طلایی‌پوشان غیر از یک بازی دشوار با استقلال، چهار مسابقه دیگرشان را باید برابر نفت ابادان، نساجی، شهرخودرو و پیکان برگزار کنند.

به گزارش ایلنا، سپاهان بازی بزرگ هفته را در تبریز به تراکتور باخت تا حالا بعد از قهرمانی، حتی در خطر از دست دادن نایب‌قهرمانی و سهمیه آسیایی قرار داشته باشد. امیر قلعه‌نویی، سرمربی سرشناس تیم اصفهانی در پایان مسابقه، احتمالا از روی تعارف گفته: «مسوولیت شکست کاملا بر عهده من است»؛ هرچند همین هم باعث نشد او یک تشر تند به علی قربانی و فرصت‌سوزی‌اش نزند. فعلا که روزگار برای امیر خوب نیست؛ انگار گران‌ترین سرمربی فوتبال ایران، راه خروج از سرپایینی را گم کرده است.

با این همه  خبر خوش برای امیر قلعه‌نویی این است که سپاهان از نظر برنامه بازی‌های باقی‌مانده تیم خوش‌شانسی است. طلایی‌پوشان غیر از یک بازی دشوار با استقلال، چهار مسابقه دیگرشان را باید برابر نفت ابادان، نساجی، شهرخودرو و پیکان برگزار کنند. نفت آبادان این هفته‌ها بسیار بد نتیجه گرفته و بین بازیکنان و کادرفنی این تیم زاویه وجود دارد.

شهرخودرو هم در سراشیبی سقوط است و شرایطش بعد از جدایی سرآسیابی تعریفی ندارد. نساجی یکی از بی‌انگیزه‌ترین تیم‌های این هفته‌هاست و پیکان هم فقط در شرایطی لقمه گلوگیر خواهد بود که هفته آخر برای بقا نیاز ضروری به کسب امتیاز برابر سپاهان داشته باشد. حکایت بازی با استقلال اما فرق می‌کند. امیر هم در لیگ (هفته بیست‌وهفتم) با فرهاد مجیدی مصاف خواهد داد و هم در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی.باید بگوییم سرنوشت قلعه‌نویی را مجیدی تعیین می‌کند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز