خبرگزاری کار ایران

آلوز: بارسلونا هویتش را از دست داده است

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۵۷۶

مدافع سابق بارسلونا به دفاع از اظهارات همبازی سابقش پرداخت.

به گزارش ایلنا، دنی آلوز ستاره برزیلی سابق بارسلونا به دفاع از اظهارات اخیر لیونل مسی پرداخت. آلوز که هشت سال به یادماندنی را کنار مسی در بارسا پشت سر گذاشت، در مورد شرایط فعلی آبی اناری‌ها گفت:« بارسا هویتش را از دست داده است. هویتی که زمان حضور رونالدینیو داشت یا دورانی که ما در بارسا بودیم. بارسایی که می توانست تا 150 دقیقه حریف را تحت سلطه خود داشته باشد. بارسایی که هواداران را سیراب می کرد. حالا به نظر می رسد بارسا یک تیم معمولی است که به لطف چند ستاره در زمین، زور بیشتری برای پیروزی می زند. زمان ما هم کنترل بر حریفان کامل بود و هم درک متقابل بین بازیکنان بیشتر. مسی حق داشت که پس از شکست از اوساسونا عصبانی باشد؛ چون یک برنده ذاتی است. او هم مثل من از شکست متنفر است و ما همیشه دوست داریم پیروز شویم.

مسی بهترین شخص برای تجزیه تحلیل شرایط کنونی بارساست. او به خوبی می تواند متوجه شود که توانایی تیم در چه حد است. اگر چندی پیش گفت که بارسا در حد قهرمانی چمپونزلیگ نیست، حتما چیزی می دانست که چنین ادعایی را مطرح کرد و الان به حرف او رسیده ایم. مسی سال هاست در بارسا حضور دارد و کاملا می داند که تیم به چه چیزی برای پیروزی های بزرگ نیاز دارد. این تیم در حد لیونل مسی نیست.

همیشه گفته ام که مسی شماره یک بارساست و ما هم در درجه دوم اهمیت قرار داشتیم. دورانی که من در بارسا بودم، بهترین بازیکنان او را احاطه کرده بودند ولی الان او در بارسلونا تنهاست. مسی هم انسان است و تا کی می تواند بار تیم را به تنهایی به دوش بکشد؟ بارسا باید بازیکنانی را جذب کند که بتوانند بخشی از وظایف مسی را هم برعهده بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز