خبرگزاری کار ایران

تارتار: برخی در بدنه باشگاه نفت‌مسجدسلیمان افکار خوبی ندارند

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۴۹۳

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بعضی ها در بدنه باشگاه افکار خوبی ندارند و دنبال این هستند که تیم ما نتیجه خوبی نگیرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا تا پایان فصل با این تیم همکاری خود را ادامه می دهد یا خیر، عنوان کرد: شرایط که خیلی سخت است. من هم مانند خیلی از مربیان دیگر می توانستم بروم؛ اما با توجه به قول هایی که به بازیکنان دادم و نتایج درخشانی که آنها توانستند کسب کنند، دلم نیامد تیم را رها کنم. دوست دارم تا پایان با همین بازیکنان باشم و ان شالله نتایج را همچنان تکرار کنیم.

وی درباره بازی مقابل تیم نساجی گفت: واقعاً بازی سختی بود. نساجی با توجه به نتایج کسب شده در مسابقات قبلی برای بردن به میدان آمده بود. در جدول با این تیم تقریباً همسایه هستیم. قبل از بازی به بازیکنان گفتم از این دیدار نباید دست خالی برگردیم. اگر بازی را واگذار می کردیم، حریف می توانست در جدول به ما نزدیک تر شود و یا حتی از ما جلوتر بزند. خیلی هوشمندانه رفتار کردیم؛ اما متأسفانه چمن مصنوعی شهید وطنی اصلاً اجازه کار را نمی دهد. خیلی مواقع سرعت توپ کم می شد و روی کار تأثیر می گذاشت. 

تارتار در پاسخ به این سوال که برای بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس مصدوم یا محروم دارید، تصریح کرد: فکر نمی کنم برای این بازی محرومی داشته باشیم. خوشبختانه مصدومیت ها هم جزئی است؛ مگر اینکه خدایی نکرده درگیر ویروس کرونا شویم که امیدوارم این اتفاق نیافتد. 

وی در  واکنش به صحبت های هفته گذشته یکی از مسئولان باشگاه اظهار داشت: با توجه به اینکه ما 6 ماه دریافتی نداشتیم، یکی از افراد باشگاه اعلام کرد 20 درصد به بازیکنان نفت مسجد سلیمان پرداخته شده است؛ در حالیکه بازیکنان ما تا روز بازی هیچ دریافتی نداشتند و آن روز 12 درصد، چک یک ماه آینده را به بازیکنان دادند. بعضی ها در بدنه باشگاه افکار خوبی ندارند و دنبال این هستند که تیم ما نتیجه خوبی نگیرد؛ هدفشان هم این است که سال بعد کار سختی نداشته باشد. امیدوارم مثل تیم درونمان که یکدل هستیم، تیم پشتمان هم یکدل باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز