خبرگزاری کار ایران

سیف خبر داد؛

ادامه تمرینات تیم‌های فوتبال دارای قرارداد در ورزشگاه آزادی

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۱۰۵

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران عنوان کرد: با توجه به تشدید بیماری کرونا، بیشتر تمرینات در ورزشگاه آزادی متوقف شده اما تیم‌های فوتبال طبق قراردادهای پیشین خود در مجموعه مشغول تمرین هستند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت‌وگو، برنامه " ورزش بدون ویرایش " با موضوع محدودیت‌های کرونایی بر ورزش همگانی در ارتباط تلفنی با دکتر قدرت الله سیف، مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران روانه آنتن شد.

قدرت الله سیف درباره تمرین تیم‌های ورزشی در مجموعه آزادی گفت:  تیم‌های ملی در سطح قهرمانی که ورزش آن‌ها با رعایت فاصله اجتماعی ممکن و برخورد میان ورزشکاران آنها کم است، تمرینات خود را در ورزشگاه ادامه داده‌اند.

وی با اشاره به توقف مجدد برگزاری تمرین‌ها در ورزشگاه آزادی گفت: با توجه به افزایش شیوع بیماری، فدراسیون پیش از اعلام مراجع رسمی و پروتکل‌ها و محدودیت‌های جدید به صورت داوطلبانه تصمیم بر توقف تمرینات گرفت.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران  افزود: تیم ملی شنا که برای دریافت سهمیه المپیک آماده می‌شود چند روزی مشغول به تمرین بود که با توجه به شیوع مجدد ویروس متوقف شد.

سیف در پاسخ به سوالی درباره روند تمرینات فوتبال اظهار کرد: در حال حاضر تیم‌های فوتبال طبق قراردادهای پیشین خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی که از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی تعیین شده است، در مجموعه مشغول تمرین هستند.

وی رشته‌های فعال در ورزشگاه آزادی را برشمرد و عنوان کرد: ورزش‌هایی که دارای کمترین برخورد هستند همچنان به کار خود در ورزشگاه ادامه می‌دهند. ورزش‌هایی چون تیراندازی، تنیس، بخشی از سوارکاری و قایقرانی در حد تمرینات تیم ملی و آمادگی جهت دریافت سهمیه المپیک با رعایت فاصله و موازین بهداشتی در مجموعه آزادی در حال فعالیت هستند.

این مقام مسئول در ورزش کشور در پاسخ به پیگیری رادیو گفت‌وگو مبنی بر وضعیت " اسلام جاهد " عضو تیم ملی قایقرانی معلولان کشور گفت: بعید به نظر می‌رسد که موضوع به این گونه که ورزشکار عنوان می‌کند باشد اما تلاش می‌کنیم موضوع معیشت و تمرینات این ورزشکار را از طریق فدراسیون پیگیری کنیم.

گفتنی است اسلام جاهد چند روز پیش در گفتگویی از وضعیت خود گلایه کرده و گفته بود:  از زمانی که تمرینات خود را در دریاچه آزادی آغاز کرده‌ام به دلیل این که هنوز اردوها رسمیت پیدا نکرده، از نظر تامین هزینه‌های ایاب و ذهاب، تغذیه و اسکان مورد حمایت کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون جانبازان و معلولان و فدراسیون قایقرانی نبوده‌ام و ناچارم بدون حقوق بیمه فعالیت‌های حرفه‌ای خود را ادامه دهم و برای تداوم تمرینات حرفه‌ای خود در دریاچه آزادی مجبور شدم پاروی خود را زیر یک میلیون تومان بفروشم تا هزینه‌هایم را پرداخت کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز