خبرگزاری کار ایران

بازی پیکان و سایپا در حد لیگ برتر نبود

ویسی: پرتاب‌‎های محمدی از ضربه ایستگاهی هم خطرناک‌تر است / به اسکوچیچ گفتم در خدمت تیم ملی هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۰۰۶

سرمربی تیم فوتبال پیکان معتقد است شاگردانش می‌توانند در پایان مسابقات لیگ نوزدهم سهمیه لیگ برتری این تیم را حفظ کنند.

عبدالله ویسی در گفتگو با ایلنا درباره تساوی پیکان در دیدار مقابل سایپا اظهار داشت: بازی واقعا زشت بود و اتفاق خاصی نداشت. در دو تیم سعی داشتند که شکست نخورند و بازی حساس و پراسترس بود. در همین زشتی بازی هم ما بیش از 3 موقعیت گل داشتیم که نتوانستیم گلزنی کنیم. در مجموع اگرچه نیاز به پیروزی داشتیم اما این یک امتیاز در آینده به ما کمک می‌کند. 

ویسی ادامه داد: بعد از تعطیلات لیگ ما 9 بازی داشتیم و یک جدول 10 تیمی درست کردیم و تیم‌هایی که با آنها بازی داشتیم در جدول قرار دادیم. به تیم القا کردیم که می‌خواهیم بین سه تیم بالای جدول باشیم. در آن جدول ما دوم بودیم و دوست داریم که در بالای این جدول باشیم.

سرمربی پیکان درباره اینکه با حضور مربیان تیم ملی در ورزشگاه کیفیت بازی بین تیم‌های سایپا و پیکان چندان مناسب نبود، گفت: بله واقعا این بازی از نظرم در حد لیگ برتر نبود. با مربیان تیم ملی صحبت نکردم اما در گذشته که با آقای اسکوچیچ صحبت کردیم به ایشان گفتم که هر کمکی که از دستم بر بیاید در خدمت تیم ملی هستیم. 

ویسی درخصوص نیمکت نشینی علی حمودی و فیکس بازی کردن نادر محمدی گفت: علی برای ما بازی می‌کند و سعی داشتیم که به یک جوان هم میدان بدهیم. نادر برای ما خوب بازی کرده و گل زده و پاس گل هم داده است. او در 22 سالگی تاکتیک خوبی دارد و می‌تواند پرتاب‌های دستی خطرناکی که دارد را حتی در تیم ملی هم پیاده کند. پرتاب‌های دست او حتی از ضربه ایستگاهی هم خطرناک‌تر است. آمادگی خوبی دارد و امیدوارم که در آینده هم روند خوبی داشته باشد.

عبدالله ویسی درباره وضعیت سنگربانان تیم پیکان گفت: آرام با حضور در پیکان به ما کمک کرد و ما دو سنگربان جوان هم داریم با وجود اینکه از وحید شیخ ویسی هم استفاده می‌کنیم. بازیکنان تلاش می‌کنند تا به بهترین نتایج دست پیدا کنیم و امیدواریم که سهمیه لیگ برتری پیکان را حفظ کنیم.

سرمربی پیکان درباره شرایط پیکان برای رویارویی با پارس جنوبی جم در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: این چهارمین بازی 6 امتیازی ماست و هر بازی چه برنده یا بازنده شویم باید آن را به زودی فراموش کنیم و به سمت بازی‌های بعدی برویم. با پارس جنوبی در تهران بازی داریم و آنقدر انگیزه داریم که به سه امتیاز برسیم. بعد از آن چهار بازی با تیم‌های بالای جدول داریم و به عنوان کسی که 12 سال است در لیگ برتر حضور دارم بازیکنان را به خوبی آماده کنیم تا مشکلی نداشته باشند.

ویسی درخصوص رقابت با سیروس پورموسوی در دیدار با پارس جنوبی گفت: سیروس لیاقت این را دارد که در لیگ برتر تیم داشته باشد. به او تبریک می‌گویم و به غیر از این بازی برای او همیشه آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز