خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: دولت هیچ سهمی از استقلال و پرسپولیس را برای خودش نگه نمی‌دارد

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۸۹۴

وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت هیچ سهمی را از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای خود نگه نمی‌دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در سفر استانی خراسان جنوبی اظهار داشت: کار تاریخی و بزرگی بعد از 41 سال برای استقلال و پرسپولیس در حال انجام است و امیدوارم با حمایت همه دوستداران فوتبال و به ویژه پیشکسوتان عزیز در آینده نزدیک شاهد واگذاری استقلال و پرسپولیس باشیم.

وی افزود :برای خصوصی شدن دو باشگاه زمان زیادی را برای مذاکره و توافق با دولت و نهادهای مختلف اختصاص دادم و خوشبختانه امروز این واگذاری با اجماع و نظر موافق رئیس جمهور، دولت و تمامی نهادهای مرتبط به صورت کاملا تخصصی و با کمترین خطا توسط سازمان‌های مسئول صورت می‌گیرد.

سلطانی‌فر گفت: در پرسپولیس و استقلال آینده دولت هیچ سهمی را از دو باشگاه را برای خود نگه نمی‌دارد و تماماً در فرایند واگذاری در اختیار مردم، هواداران و پیشکسوتان قرار می‌گیرد.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: با متخصصان زیادی در حوزه اقتصاد و بازار بورس صحبت کرده‌ام و با اطمینان می‌گویم ورود استقلال و پرسپولیس به بورس، رونق آن را افزایش خواهد داد و کسب و کارهای این بخش بواسطه هواداران میلیونی و جدید الورود رشد زیادی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: مطمئن هستم با خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، هم سودآوری آنها افزایش پیدا می‌کند و هم بسیاری از مشکلات مدیریتی و مسائل سال‌های گذشته این دو تیم تکرار نخواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز