خبرگزاری کار ایران

حسین کعبی:

گل پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسید/ کنعانی باید اخراج می‌شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۸۳۸

مربی تیم فولادخوزستان امیدوار است که با گذشت زمان وضعیت تیم بهبود یابد و بتوانند شکست را در ادامه مسابقات جبران کنند.

به گزارش ایلنا، حسین کعبی مربی تیم فولادخوزستان درباره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: واقعا دست ما بسته بود، تعداد زیادی از بازیکنان ما کرونا گرفتند، تمرینی نداشتند و به اردوی ما در تهران اضافه شدند. هنوز ۷ بازیکن و مربی ما در اهواز هستند واقعا با لشکری نیمه کامل به تهران آمدیم. آنقدر تعداد ما کم‌بود که بازیکنان جوانان و امید را با اینکه لیگ‌های شأن تعطیل است را به اردو فراخواندیم.

مربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: این تمام توان فولاد است و کرونا جان ما را گرفته است، امیدواریم که با گذشت زمان بازیکنان به شرایط آرمانی برسند و در دیدارهای آتی بتوانیم این بازی را جبران کنیم.

حسین کعبی درباره گل مشکوک تیم پرسپولیس نیز گفت: من صد بار آن صحنه را دیدم، فکر می‌کنم بشار رسن بود که جلوی دید احسان مرادیان را گرفت و قطعا آفساید بود. حیف شد و شاید اگر آفساید گرفته می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد. در یک صحنه دیگر هم کنعانی زادگان پای عباس بوعذار را له کرد، نمی‌دانم چگونه داور کارت قرمز نداد و او را اخراج نکرد، بی احتیاطی بازیکن پرسپولیس واضح و مشخص بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز