خبرگزاری کار ایران

گل محمدی: شروع خوبی مقابل فولاد نداشتیم/ هنوز قهرمان نشده ایم

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۸۳۳

سرمربی پرسپولیس در مورد برتری تیمش مقابل فولاد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی در مورد بازی پرسپولیس مقابل فولاد و برتری تیمش در این دیدار گفت: بازی را خوب شروع نکردیم و تحت تاثیر بردهای قبلی بودیم و با تمرکز بهتر بازی نکردیم. تمرکز نداشتیم خصوصا در نیمه اول. نیمه دوم قضیه متفاوت شد و توانستیم با پاس های بیشتر و کنترل بهتر به موقعیت های مناسبی دست پیدا کنیم. دو نیمه متفاوت داشتیم و نیمه اول را می توان به فولاد اختصاص داد و نیمه دوم هم متعلق به ما. گل قشنگی هم زدیم و این برد را تقدیم به هواداران و بازیکنان که در نیمه دوم با تمرکز بیشتر عملکرد خوبی داشتند. جا دارد از آقای حیدری، داور بازی هم تشکر کنیم. بازی پربرخوردی و سختی بود اما به خوبی توانستند بازی را اداره کنند. فوتبال زیبایی بود. فولاد هم تیم خوب و پدیده امسال لیگ است. پیش بینی ام این بود که بازی سختی داشته باشیم. نیمه اول خوب نبودیم و تحت تاثیر حریف بودیم اما در نیمه دوم واقعا پرسپولیسی بودیم.

وی در واکنش به اینکه تنها دو امتیاز دیگر برای قهرمانی نیاز دارند گفت" هنوز قهرمان نشدیم و 5 بازی در پیش داریم. شانس اول قهرمانی هستیم و بازی های آینده برای ما مهمتر از بازی های گذشته است و با تمام قوا باید برای امتیازات کامل برویم.

گل محمدی در توضیح مصدومیت مهدی ترابی نیز گفت: مصدومیت ترابی از ناحیه همسترینگ دچار گرفتگی شد که فکر کنم مساله بزرگی نبود. دکترها گفتند باید ام آر آّی بگیرند و نظر نهایی را بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز