خبرگزاری کار ایران

همکاری هاى مشترک براى پیشرفت دوچرخه سوارى همگانى در سطح کلانشهر تهران

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۴۹۷

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص همکاری هاى مشترک براى پیشرفت دوچرخه سوارى همگانى در سطح کلانشهر تهران ، با معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، این دیدار که در ساختمان معاونت حمل و نقل شهرداری تهران با حضور خسرو قمرى، رییس فدراسیون دوچرخه سوارى، خلوتى رییس کمیته دوچرخه سوارى همگانى و صابرى مدیر روابط عمومى برگزار شد ، ضمن بررسى راهکارهاى همکارى مشترک بین فدراسیون و شهردارى تهران در خصوص تعاملات بیشتر و گسترش دوچرخه سوارى شهرى با استفاده از پتانسیل شهردارى در کلانشهر تهران، در خصوص احیاء تیم دوچرخه سوارى سازمان ترافیک ، مذاکراتى انجام شد که امید می رود با مساعدت و همکارى مسئولین ذیربط ، به زودى پایتخت همگام با توسعه علمى و منطبق با استاندارهاى جهانى دوچرخه سوارى همگانى براى کلیه سنین، با تیم منسجم و پیشینه دار دوچرخه سوارى سازمان ترافیک در میادین دوچرخه سوارى بدرخشد.

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حاشیه این دیدار گفت: در این جلسه در دو موضوع ، دستور آقای مناف هاشمی را گرفتیم . یکی اینکه قرار شد یک تفاهم نامه ای در خصوص ورزش همگانی با شهرداری تهران منعقد شود و موضوع دیگر درباره باشگاه ترافیک بود که در گذشته این باشگاه متاسفانه به دلایلی به مرحله تعطیلی رسید و مقرر شد که احیا مجدد باشگاه ترافیک شهرداری تهران بررسی تا انشاله در آینده نزدیک باشگاه ترافیک در لیگ برتر حضور داشته باشد و فعالیتش را زیر نظر شهرداری تهران شروع کند.

 در ادامه وی خاطر نشان کرد : یکی دیگر از موارد مورد بحث این دیدار، موضوع آسفالت دور مجموعه ورزشگاه آزادی بود .  یکی از مناطق پرطرفداری که بیشترین دوچرخه سواران حرفه ای و ملی پوش ما در آنجا تمرین می کنند ، که با پیگیری های صورت گرفته مقرر گردید با دستور مجدد آقای مناف هاشمی طی دو هفته آینده شاهد آسفالت این مناطق باشیم .   

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز