خبرگزاری کار ایران

عملکرد ضعیف مهدی کیانی مقابل تیم سابق

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۴۰۲

کاپیتان سپاهان در بازی حساس روز گذشته ضعیف‌ترین عملکرد ممکن را از خودش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان روز گذشته در یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین دیدارهای فصل خود در تبریز به مصاف تراکتور رفت و در پایان نود دقیقه تلاش به شکست 2-1 تن داد و از کورس نایب قهرمانی و کسب سهمیه از حریف مستقیم خود عقب افتاد.

در این دیدار تعدادی از بازیکنان سپاهان عملکرد همیشگی خود را نداشتند و در صدر آن می‌توان از مهدی کیانی، کاپیتان و هافبک دفاعی این تیم نام برد که به مصاف تیم سابق خود رفته بود و عملکرد ضعیفش در طول مسابقه فراتر از حد انتظار بود.

کیانی روی گل اول سپاهان که توسط حاج صفی به ثمر رسید مقصر اصلی بود و این نکته در کنفرانس بعد از بازی هم توسط قلعه‌نویی گوشزد شد.

علاوه بر این هافبک سپاهان در طول بازی بارها با پاس‌های اشتباه توپ را به حریف داد و در یک موقعیت هم در نیمه دوم با پاس اشتباهی که داد باعث شد تراکتوری‌ها یک ضد حمله روی دروازه سپاهان خلق کنند و با خوش شانسی برای بار سوم دروازه‌شان باز نشد.

عملکرد کیانی در بازی با تراکتور مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفته است و باید دید کاپیتان سپاهان در آینده می‌تواند این عملکرد ضعیف را جبران کند یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز