خبرگزاری کار ایران

فکری: امیدوارم بازیکنان نساجی در بازی‌های بعدی در حد و اندازه خودشان ظاهر شوند

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۳۱۵

سرمربی تیم نساجی مازندران با انتقاد از عملکرد شاگردانش از کسب یک امتیاز در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، محمود فکری در نشست خبری پس از تساوی بدون گل شاگردانش اظهار داشت: به تیم نفت مسجدسلیمان خسته نباشید می‌گویم و جای تبریک دارد. یک امتیاز گرفتند و برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم. از آقای امیری مدیرعامل باشگاه هم تشکر می‌کنم که به هر شکلی کنارمان هستند و هم دوست خوب و هم مدیر خوبی برای‌مان هستند. تمام تلاشش را برای موفقیت تیم کرده است و فرصت نشد در این چند وقت از او تشکر کنم.

او ادامه داد: امروز از شکل بازی‌مان راضی نبودم و بازیکنان‌مان نسبت به بازی‌های قبل در حد و اندازه‌های خودشان ظاهر نشدند و باتوجه به این‌که نتوانستیم آن انگیزه لازم را داشته باشیم بازی خوبی را هم ارائه ندادیم و فرصت خوبی به وجود نیاوردیم.

فکری افزود: تنها فرصتی که داشتیم همان توپی بود که منجر به اخراج حریف شد و اگه اجازه می‌دادند شاید ما به گل می‌رسیدیم ولی در مجموع از بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم. این‌که توانستیم گل نخوریم و یک امتیاز بگیریم هم خودش خیلی مهم بود. امیدوارم در بازی‌های آینده بازیکنان در حد و اندازه خودشان ظاهر شوند.

سرمربی نساجی مازندران درباره عملکرد داوری در این دیدار نیز گفت: جا دارد از تیم داوری تشکر کنم. در مجموع خوب سوت زدند و خوب مدیریت کردند و مشکل خاصی نبود. از نحوه داوری شان از طرف مجموعه نساجی تشکر می‌کنم.

فکری در پاسخ به این سوال که چرا تعداد تعویض‌های نساجی در این بازی کم بود، گفت: تعداد بازیکنانی که بتوانند به ما کمک کند کم است. ما بازیکن کم داریم و حسین ماهینی و محمد میری در این بازی نبودند و در مجموع دست‌مان خالی است اما بازیکنان جوانی داریم که مستعد هستند و می‌توانند در آینده به تیم کمک کنند. در حال حاضر اگر بخواهیم در شرایط بد از بازیکنان جوان استفاده کنیم، ممکن است استعداد سوزی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز