خبرگزاری کار ایران

تارتار: به راحتی نمی‌بازیم؛ بازی با نساجی شور و هیجان خاصی نداشت

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۳۱۴

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درباره بازی با نساجی گفت: آمده بودیم دست خالی برنگردیم و به تیم‌مان گفتم که بازی پر اهمیتی داریم چرا که باید فاصله‌مان با تیم‌های پایینی‌مان را حفظ می‌کردیم.

به گزارش ایلنا، در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر تیم نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل مقابل نساجی مازندران رضایت داد.

مهدی تارتار، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از این بازی حاضر شد و اظهار داشت: قبل از این‌که درباره بازی صحبت کنم باید جای هواداران دو تیم را خالی کنم چرا که جای‌شان خالی بود. هواداران نساجی در سال‌هایی که تیم‌شان در لیگ برتر آمده، شور و حال خاصی به لیگ برتر ما داده‌اند و هواداران ما همیشه در هر شهری بودیم، می‌آمدند و ما را تنها نمی‌گذاشتند.

او درباره بازی گفت: بازی خیلی کیفیتی بالایی نداشت و شور و حال خاصی نداشت. باتوجه به این‌که در جدول با نساجی همسایه بودیم، آمده بودیم دست خالی برنگردیم و به تیم‌مان گفتم که بازی پر اهمیتی داریم چرا که باید فاصله‌مان با تیم‌های پایینی‌مان را حفظ می‌کردیم.

او ادامه داد: خداراشکر این اتفاق هم افتاد و بچه‌هایمان بعد از ده نفره شدن خیلی زحمت کشیدند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. خداراشکر می‌کنیم که روند نباختن‌مان را حفظ کردیم و تیمی هستیم که به راحتی نمی‌بازیم و شخصیت تیم‌مان به خوبی شکل گرفته است.

مهدی تارتار همینطور در پایان درباره عملکرد داوری در این مسابقه گفت: آقای همرنگ و همکارانشان روز خوبی را پشت سر گذاشتند. درست است که یک بازیکن از ما اخراج شد ولی باید در آنالیز داوری ببنیم که چه اتفاقی رخ داد. در مجموع گروه داوری روز خوبی را پشت سر گذاشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز