خبرگزاری کار ایران

مجتبی سرآسیایی:

افتخار میکنم که در کنار مجید جلالی کار می‌کنم/ در تلاشیم تا با حفظ گل گهر دل مردم سیرجان را شاد کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۳۱۳

مجتبی سرآسیایی در کنفرانس خبری بعد از بازی با شاهین بوشهر حاضر شد.

به گزارش ایلنا، مجتبی سرآسیایی، مربی تیم گل گهر سیرجان که امروز در غیاب مجید جلالی هدایت این تیم را برعهده داشت، بعد از برد 4 بر 2 برابر شاهین بوشهر اظهار داشت: خدا را شکر بچه ها با یک انرژی در بازی امروز حاضر شدند. قطعا در این انرژی مدیران باشگاه و شخص آقای مجید جلالی و همه کادرفنی و عوامل دیگر تاثیرگذار بودند. بچه ها برای بردن آمدند و با یک بازی خیلی خوب و تاکتیکی شرایط خوبی را رقم زدند. در نهایت این بازی با یک نتیجه خیلی خوب همراه شد. مردم خوب سیرجان دعا کنند این مسیر ادامه دار باشد تا برای این شهر مایه افتخار باشیم. 

وی درباره بازی های باقی مانده فصل عنوان کرد: من چند روزی است اینجا هستم، اما می دانم همه اعضای تیم هم قسم شدند تا این روند ادامه دار باشد. ما امیدواریم با حداکثر امتیاز در 5 بازی آینده بتوانیم یک شادی هر چند کوچک برای مردم سیرجان بیاوریم و بتوانیم قدردان محبت های آن ها باشیم.

مربی گل گهر سیرجان درباره اینکه دو هفته قبل در این شهر به عنوان سرمربی شهرخودرو برنده شده و حالا با بازگشتش دوباره برنده از زمین بیرون آمده، گفت: تا آن روز من باید تلاش می کنم برای موفقیت تیم شهرخودرو و مردم مشهد، اما شرایط آنطوری که می خواستیم پیش نرفت و من از تیم جدا شدم. الان در خدمت تیم خوب گل گهر هستم و به شاگردی آقای جلالی افتخار می کنم و درس یاد می گیرم. برای من اتفاق خوبی است که کنار آقامجید باشم. این 6 بازی برای من یک کلاس فشرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز