خبرگزاری کار ایران

سهراب بختیاری زاده:

کار سختی در بازی مقابل استقلال، سپاهان و تراکتور خواهیم داشت/ داور با جمی‌ها مهربان‌تر بود

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۳۱۲

سهراب بختیاری زاده در کنفرانس خبری بعد از بازی با پارس جنوبی حاضر شد.

به گزارش ایلنا، سهراب بختیاری‌زاده پس از دیدار پارس جنوبی و شهرخودرو اظهار کرد: در زمین حریف ۱۰ نفره شدیم، اما از تلاش بازیکنان و میل آنها برای جبران نتیجه با وجود یک بازیکن کمتر خیلی خوشحال هستم و رضایت دارم ولی همواره نتیجه باخت خیلی تلخ است.

او ادامه داد: کاری که می‌توانیم انجام دهیم، این است که در سه، چهار روز آینده باید خودمان را آماده دیدار بعدی مقابل تراکتور کنیم تا بتوانیم با جبران نتیجه شرایطمان را بهبود ببخشیم.

سرمربی شهرخودرو تصریح کرد: پس از ۱۰ نفره شدن، نظم داشتیم و برای گلزنی تلاش کردیم، اما پارس جنوبی سعی در دفاع و ایجاد ضد حمله و موقعیت داشت که یکی، دو مورد هم بی‌نظیم شدیم و آنها توانستند صاحب فرصت شوند. بچه‌های ما حرفه‌ای رفتار کردند.

بختیاری‌زاده با بیان اینکه داوری صحبت نمی‌کنم، گفت: داور در یک لحظاتی با تیم پارس جنوبی خیلی مهربان‌تر رفتار کرد. حتی بیرون زمین هم رفتارشان با ما متفاوت بود. البته این مسائل را دلیل باختمان نمی‌دانم و ما باید قوی‌تر رفتار کنیم.

او با تاکید بر اینکه حتما به فکر کسب سهمیه آسیایی هستیم، ابراز کرد: تیم ما شرایط خوبی در جدول دارد، هرچند کارمان سخت است چون حریفانی مثل سپاهان، تراکتور و استقلال داریم. امروز هم برای برد آمده بودیم و پس از گل هم فوتبال خودمان را ارائه دادیم.

سرمربی شهرخودرو عنوان کرد: به تیم پارس جنوبی تبریک می‌گویم. نیمه اول ۲ گل به ما زدند، اما موقعیت‌های آن چنانی نداشتند و به شکلی نبود که ما بازنده به رختکن برویم ولی اتفاقات فوتبال است و امیدوار هستیم در مسابقات آینده قوی‌تر ظاهر شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز