خبرگزاری کار ایران

ویسی: بازی با سایپا کثیف و بی رحم بود

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۳۰۵

سرمربی تیم پیکان در نشست خبری پس از بازی با سایپا گفت: بازی از نظر فوتبالی کثیف و بی رحم بود. ما دو مصدوم دادیم که به بیمارستان رفتند و یکی از بازیکنان آنها هم مصدوم شد.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی بدون گل مقابل سایپا در اکباتان در نشست خبری گفت: بازی حساسی بود و انتظار داشتیم که پر استرس باشد که شد. بازی از نظر فوتبالی کثیف و بی رحم بود. ما دو مصدوم دادیم که به بیمارستان رفتند و یکی از بازیکنان آنها هم مصدوم شد.

ویسی بیان کرد: با این حال در این بازی بد چند موقعیت خوبی برای گلزنی داشتیم و موقعیتی هم به تیم حریف ندادیم. تمرینات خوبی داشتیم و آنها را آنالیز کرده بودیم. بازی مساوی شد و می رویم برای بازی های بعدی.

ویسی در مورد پیروزی گل گهر و پارس جنوبی جم که از رقیبان پیکان و سایپا هستند، عنوان کرد: دو بازیکن ما مصدوم شدند ولی چون در خانه حریف بازی کردیم، این یک امتیاز به درد ما خواهد خورد و این را در هفته های آینده می‌بینید.

او در مورد داوری عنوان کرد: داوری خوب و جوانی بود. بازی سختی بود. امیدوارم داورها مثل بازی دیروز نباشد (کنایه به عمکلرد داور دیدار ذوب آهن و ماشین سازی) و بازی‌ها را خوب کنترل کنند تا حق را به حق دار بدهند. اینطوری ما هم صحبت نمی‌کنیم و زیبنده هم نیست که حرف بزنیم.

او در حضور مربیان تیم ملی بیان کرد: حضور این مربیان می تواند تاثیر گذار باشد ولی اینقدر بازی مهم بود که فکر نمی کنم بازیکنان اصلا حواسشان به این موضوع بوده باشد.

ویسی در پایان اینطور صحبت کرد: ما سه هفته گل نخوردیم و تیمی که خیلی گل می خورد، الان در سه هفته یک گل خورده. راضی نیستیم ولی ادامه این روند ما را راضی می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز