خبرگزاری کار ایران

الهامی: پیروزی مقابل تیم‌های قلعه‌نویی سخت است/ این 3 امتیاز خیلی به ما کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۳۰۴

سرمربی تراکتور از برتری تیمش مقابل سپاهان خوشحال است و این 3 امتیاز را برای تیمش مهم میداند.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی در نشست خبری پس از جدال تراکتور و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اظهار داشت: قبل از هر چیز این برد را به هواداران تراکتور تقدیم می‌کنم. ان‌شاءالله بتوانیم دوباره کنار هم این بردها را جشن بگیریم. بازی در حساس‌ترین موقع فصل بود که امتیازاتش می‌توانست مهمترین امتیازات فصل باشد. ما بهتر از حریف شروع کردیم و فکر می‌کنم گل حریف آفساید بود. بعد هم جریان بازی تغییر کرد و گل را زمانی خوردیم که اصلاً انتظارش را نداشتیم. خوشبختانه در بهترین زمان ممکن هم گل دوم را زدیم.

وی افزود: در نیمه دوم می‌دانستیم سپاهان بدون حوصله بازی می‌کند و بازی مستقیم انجام می‌دهد. برنامه‌ ما این بود که حریف را وادار کنیم به بازی مستقیم روی بیاورد و به نظرم  اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را هم بزنیم، ولی در این بازی استرس و تمرکز حرف اول و آخر را می‌زد. جا دارد به قلعه‌نویی بابت تیم باکلاس‌ و خوبش تبریک بگویم. پیروزی مقابل تیم‌های قلعه‌نویی سخت است،‌ مخصوصاً اگر آن تیم سپاهان باشد. فکر می‌کنم در ادامه راه این سه امتیاز به ما بسیار کمک خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور همچنین تصریح کرد: خیلی حرف‌هاست که می‌خواهم بزنم، ولی الان نمی‌خواهم این حرف‌ها را بزنم. این سه چهار هفته بگذرد بعد تشکر می‌کنم از هوادارانی که بازیکنان و زنوزی را در این مدت تنها نگذاشتند، ولی آخر فصل حرف‌هایی است که می‌زنم. برخی‌ها الان شیطنت‌هایی می‌کنند، ولی اگر مشکل من و زنوزی هستیم، اجازه دهند این چند هفته هم بگذرد، چون بعد از مدت‌ها تیم در شرایطی قرار دارد که می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد. حق مردم آذربایجان بیشتر از این‌هاست.

الهامی درباره اینکه تراکتور در چند هفته گذشته رو به شوت‌های از راه دور آورده و آیا این تاکتیک اوست یا به دلیل ضعف مهاجمان رو به این تاکتیک آورده‌اند،‌ بیان کرد: قطعاً توانمندی بچه‌های ما روی ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور تک است. تیم وقتی گل می‌زند روی داشته‌هاست. الان داشته‌های ما همین است. البته موقعیت‌های دیگری هم داشتیم، ولی خوشحالم بچه‌ها الان در شرایط آزاد فوتبال بازی می‌کند و از فشار خارج شدند.

وی در پایان گفت: بازهم تشکر می‌کنم از مجموعه‌ای که در باشگاه حضور دارند و در آخر دست تک تک بازیکنان را می‌بوسم. امروز شرافت را معنا کردند و این برد حاصل زحمات بچه‌ها بود و من کمترین نقش را داشتم. امروز همکارانم خیلی کمک کردند و امیدوارم به جای برسیم که یک جشن خوب بگیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز