خبرگزاری کار ایران

صادقی: استرس کیفیت بازی را کاهش داد / برای سه امتیاز مقابل پیکان بازی کردیم

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۳۰۳

سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران درباره بازی با پیکان بود.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی در نشست خبری پس از دیدار برابر پیکان تهران گفت: در مورد بازی به دلیل اینکه دو تیم در پایین جدول هستند استرس خیلی زیادی به بازیکنان بود و شاید فوتبال با کیفیتی نبود. بیشتر بازی مستقیم بود و توپ‌های سوم ضربه ایستگاهی یا کرنر یا پرتاب اوت دستی بود. 

او ادامه داد: فکر می‌کنم در نیمه اول تیم پیکان خوب بازی کرد اما در نیمه دوم تیم ما بهتر بود. بیشتر دقایق بازی در زمین حریف بودیم و توانستیم فشار زیادی به آنها وارد کنیم اما در کل دو تیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نکردند و دروازه‌ها تهدید نشد. 

صادقی گفت: در ادامه لیگ فکر می‌کنم با شرایط و بازی‌هایی که تیم ما دارد می‌توانیم نتایج بهتری به دست بیاوریم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم. 

سرمربی تیم سایپا تهران درباره نتایج کسب شده توسط شاگردانش طی هفته‌های اخیر گفت:‌سه بازی اول ما برابر تیم‌هایی بود که بالای جدول بودند(استقلال، سپاهان و شهر خودرو) که هر سه تیم برای سهمیه تلاش می‌کنند. از آن نتایج راضی بودیم اما از این بازی با توجه به اینکه در زمین خودمان بودیم هدف این بود که سه امتیاز را بگیریم. نباختن و کسب همین یک امتیاز خوب بود و این فرصت را داریم که در هفته‌های بعدی بتوانیم جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم.

صادقی در پاسخ به این سوال که حضور اسکوچیچ در این مسابقه چقدر تاثیرگذار بوده گفت:‌ فکر نمی‌کنم این بازی به اندازه سرمربی تیم ملی مناسب بوده باشد. 

او درباره عملکرد داوری همچنین گفت: فکر نمی‌کنم مشکلی خاصی داشت و کار داوری خوب بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز