خبرگزاری کار ایران

بیستمین رویارویی با صنعت نفت؛ آمارها به نفع استقلال

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۱۰۷

بیستمین مصاف استقلال و صنعت نفت آبادان در چارچوب لیگ برتر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، امشب بیستمین مصاف استقلال و صنعت نفت آبادان در چارچوب لیگ برتر برگزار خواهد شد. نفتی‌ها جمعا در ده دوره لیگ برتر حضور داشته‌اند و به همین دلیل آبی‌های تهران و طلایی پوشان
آبادان پیش از این 19 بازی در لیک مقابل هم برگزار کرده‌اند. 
 
اما نکته جالب آنجاست که از این 19 بازی، تنها یک مسابقه با تساوی (بدون گل) خاتمه یافته و  در بقیه موارد یک تیم برنده میدان بوده است. 

پرگل ترین بازی استقلال و صنعت نفت در اردیبهشت سال 90 رقم خورد که طی آن استقلال با حساب 6 – 2 حریف آبادانی را شکست داد. در آن مسابقه فرهاد مجیدی سرمربی کنونی استقلال یکی از گلزنان بود.

 آمار کامل‌تر از رویارویی های دو تیم در تاریخ دوباشگاه (با احتساب جام حذفی، لیگ آزادگان، جام تخت جمشید و ...) بیش از 46 مسابقه است که با در نظر گرفتن آنها، فرهاد مجیدی با زدن 6 گل رکوردار گلزنی با پیراهن استقلال به صنعت نفت به شمار می‌آید. 
 
دو تیم در بازی رفت در ورزشگاه آزادی تهران مقابل هم قرار گرفتند که آن مسابقه به عنوان سنگین‌ترین شکست صنعت هم ثبت شده. در این بازی که آبان سال گذشته برگزار شد، استقلال با سرمربیگری آندره‌آ استراماچونی توانست 5 – 0 میهمانش را بدرقه کند. آن بازی هفتمین برد پیاپی استقلالی‌ها در لیگ بود که از این تیم چهره‌ای مخوف در لیگ برتر ساخت. 
 
در این روز استقلال از 25 شوت به دروازه، 5 گل بدست آورد و یک بازی سراسر تهاجمی از خود به نمایش گذاشت و در پایان وریا غفوری با یک پاس گل به دیاباته و یک کاشته دیدنی منجر به گل، بهترین بازیکن زمین معرفی شد. 
جالب اینکه بیشتر بازی‌های رودر روی استقلال و نفت با حساب 2 – 1 به سود هر یک از طرفین تمام شده اما استقلال بردهای سنگین را هم در کارنامه‌اش برابر صنعت نفت آبادان ثبت کرده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز