خبرگزاری کار ایران

افاضلی: بازیکنانم بچه‌های با شرف و با غیرتی هستند/ داور شجاعت خودش را نشان داد

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۰۷۴

سرمربی ماشین سازی برخلاف حریف خود اشتباهات داوری را قبول ندارد.

به گزارش ایلنا، هومن افاضلی در مورد برتری تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. برای اینکه فکر می‌کنم حدود هفت ماه می‌شد که نبرده بودیم. ضمن اینکه فرصت کافی هم در اختیار نداشتیم و تنها توانستیم کار فنی کوچکی با بچه‌ها انجام دهیم و یک مقداری هم بچه‌ها ازلحاظ انگیزشی شرایطشان تغییر کرد که به نظر من این موضوع تأثیر زیاد در ثبت این نتیجه داشت.

وی در ادامه افزود: تمام نود دقیقه را با تمرکز بازی می‌کردیم، چه آن زمان که دفاع می‌کردیم و چه زمانی که در حمله بودیم. این اواخر بازی هم که ذوب‌آهن به ما فشار آورد ما به‌خوبی توانستیم آن‌ها را کنترل کنیم و فضای زیادی به ذوب‌آهن ندادیم، علی‌رغم اینکه چند توپ خوب روی دروازه تیم ما آوردند ولی نتوانستند دروازه ما را باز کنند که این خود نشان می‌دهد که بچه‌های تمرکز بسیار خوبی داشتند. درمجموع از همه آن‌ها راضی هستم البته تیم ما خیلی کار دارد ولی برای شروع فکر می‌کنم که بچه‌ها فوق‌العاده کارکردند که از همه آن‌ها ممنونم و الحق که بچه‌های باشرف و باغیرتی هستند.

افاضلی درخصوص داوری در این دیدار هم اظهار داشت: شما همواره با داور اختلاف‌نظر دارید. ایشان سه تا پنالتی گرفت و دو نفر را اخراج کرد ونشان داد شجاعت دارد. درباره سوت‌هایی که فکر می‌کنیم اشتباه بود باید به فیلم بازی رجوع کنیم. همه آن‌ها که درگیر بازی هستند احساسی هستند. فوتبال یک بازی است که دران احساسات زیادی درگیراست بدون این احساسات هم فوتبال معنی ندارد.

افاضلی درباره میزبانی تیم‌های اصفهانی در این دو هفته متوالی گفت: اینجا همه‌چیز خوب است. از زمین مناسب گرفته تا هتل‌های خوب و مردم مهمان‌نواز و در کل همه‌چیز خوب است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز