خبرگزاری کار ایران

ایزدپناه: جدایی پاشازاده از سپیدرود قانونی است

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۰۴۷

سرپرست تیم شاهین مدعی است پاشازاده به صورت شفاهی اما قانونی از سپیدرود جدا شده است.

به گزارش ایلنا، خداکرم ایزدپناه سرپرست تیم شاهین بوشهر در گفتگوی رادیویی اخیر خود به سوالات درباره نحوه جدایی پاشازاده از سپیدرود و حضورش در شاهین پاسخ داده است:

* مربی می‌تواند راحت جدا شود

ما بعد از این که آقای پاشازاده پس از بازی سپیدرود - گل ریحان از اعضای تیم خداحافظی کردند، مذاکره را انجام دادیم. قانون مربی با بازیکنان فرق دارد و همانطور که باشگاه می‌تواند مربی را اخراج کند، مربی هم می‌تواند انصرافش را از حضور در باشگاه اعلام کند. شما شاهد تغییرات زیادی در تیم ها هستید و سال پیش هم آقای فکری وقتی ما صدر جدول بودیم از شاهین جدا شد و به سرخپوشان پیوست.

* پایان کار سرمربی با SMS

با یک اس ام اس یا تلفنی هم می‌تواند خداحافظی کند اما ما اصلا در جریان جدایی آقای پاشازاده نیستیم و فقط او گفت که خداحافظی کردم و ما هم مذاکره کردیم و قرارداد بستیم و کارت بازی را هم گرفتیم.

* امیدواریم در لیگ بمانیم

انسان با امید زنده است. ما خاطرات خوشی از آقای پاشازاده داریم و با او از لیگ دو به لیگ یک صعود کردیم. آنجا آقای پاشازاده میانه فصل آمد و نتیجه گرفت و امیدوارم این بار هم نتیجه بگیریم. با اعتمادی که به او و بچه ها داریم می‌خواهیم نتیجه بگیریم و امتیازات هم فاصله ای ندارند. قرارداد تا پایان فصل است اما اگر تیم بماند قرارداد تمدید می‌شود.

* در خدمت آقای کریمیان هستیم

آقای کریمیان یکی از بازیکنان و مربیان با اخلاق فوتبال ایران است و از نونهالان تا بزرگسالان در شاهین بوده اما ایشان استعفا دادند و توافق کردیم تا جدا شوند و الان در خانه هستند. هر لحظه که بخواهند ما در خدمتش هستیم. او در شرایط سخت ایستاد و همکاری کرد.

* تست ما منفی بود به جز یک نفر

من خودم سیرجان هستم و تیم با اتوبوس از کرمان می‌آید. تست کرونای ما منفی بود و ۷-۸ روز پیش تست گرفتیم فقط یک مورد مثبت داشتیم که از قبل بازی با نفت مسجدسلیمان در قرنطینه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز