خبرگزاری کار ایران

الهامی: در حساس‌‌ترین زمان ممکن به سپاهان خوردیم/ مهم‌ترین دغدغه ما نبود تماشاگران‌مان است

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۰۳۳

سرمربی تراکتور عقیده دارد جای خالی تماشاگران تیمش در دیدار با سپاهان کاملا محسوس خواهد بود.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی، سرمربی تیم تراکتور پیش از بازی مقابل سپاهان در خصوص این دیدار اظهار داشت: دیدار ما با سپاهان یک بازی دشوار برای هر دو تیم خواهد بود. تراکتور و سپاهان در حساس‌ترین شرایط ممکن به هم خورده‌اند. شرایط دو تیم به گونه‌ای است که سه امتیاز بازی فردا برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: سپاهان تیمی است که از نظر شخصیتی قابل احترام بوده و به خصوص با وجود آقای قلعه‌نویی فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. ما هم خدا را شکر شرایط خوبی داریم و بچه‌ها آماده بازی هستند.

سرمربی تراکتور در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی فردا با سپاهان اظهار داشت: فکر می‌کنم هر تیمی که فردا تمرکز لازم را داشته و بتواند از موقعیت‌هایش به نحو احسن استفاده کند، پیروز میدان خواهد بود.

الهامی با اشاره به برگزاری این بازی در غیاب هواداران تیمش خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دغدغه ما نبود تماشاگران‌مان است. از زمانی که کرونا شیوع پیدا کرده، بیش‌ترین ضرر را تیم ما متحمل شده است چرا که پرشورها و هواداران عزیز را در کنارمان نداریم اما می‌دانیم که در بازی فردا دعا و دل‌هایشان همراه ما خواهد بود.

وی در پایان گفت: سعی‌مان بر این است که فردا در وهله اول بازی خوبی ارائه کرده و سپس با سه امتیاز از زمین خارج شویم تا بتوانیم در ادامه مسیر کار راحت‌تری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز